Αθήνα

23 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Τα ζώδια σήμερα, Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν «έκραζε» τον Αύγουστο του 2014 την κυβέρνηση για τις αυξήσεις στα Μέσα Μεταφοράς…;

Δεν έχει περάσει παρά ένας χρόνος και 2-3 μήνες από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορούσε την κυβέρνηση για υπέρογκες αυξήσεις στο κόμιστρο των μέσων μαζικής μεταφοράς

Δεν έχει περάσει παρά ένας χρόνος και 2-3 μήνες από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορούσε την κυβέρνηση για υπέρογκες αυξήσεις στο κόμιστρο των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Και όμως τώρα η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ φέρνει αύξηση στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ύψους 16% και έτσι το εισιτήριο από την 1η Ιανουαρίου 2016 θα αυξηθεί στα 1,4 ευρώ από 1,2 σήμερα.

Τι έλεγε όμως στις 24 Αυγούστου του 2014 ο ΣΥΡΙΖΑ για τα εισιτήρια στα Μέσα Μεταφοράς:

[adsense]

«Από τη Δευτέρα 1/9/014 τίθενται σε ισχύ οι νέες αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική των μέσων μαζικής μεταφοράς της Αθήνας που προωθεί το Υπουργείο Μεταφορών. Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα δύο είναι οι μεγάλες κατηγορίες επιβατών που θα χάσουν με τα όσα νέα  ισχύουν και οι οποίοι θα διαπιστώσουν ότι οι πολυδιαφημισμένες μειώσεις θα φέρουν για αυτούς υπέρογκες αυξήσεις τιμών στα εισιτήρια που στην καλύτερη περίπτωση θα είναι της τάξης του 50% Πιο συγκεκριμένα όσοι αγόραζαν την «φτηνή κάρτα» των 20 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν 30 ευρώ, όσοι χρειάζονται περισσότερο από 70 λεπτά της ώρας για να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, θα κληθούν να πληρώσουν διπλό εισιτήριο. Με τα σημερινά δεδομένα περίπου 150.000 χιλιάδες επιβάτες την ημέρα έχουν την δυνατότητα να μετακινούνται για 90 λεπτά της ώρας με το ίδιο εισιτήριο των 1.20 ή 1.40 ανεξάρτητα αν στις μετακινήσεις τους χρησιμοποιούν ή όχι το μετρό. Από την Δευτέρα(1/9/014) θα έχουν δυο πανάκριβες επιλογές, ή να πληρώσουν δεύτερο εισιτήριο που σημαίνει πρακτικά αύξηση του κόστους μετακίνησης κατά 100% ή να στραφούν σε νέες κατηγορίες εισιτηρίων ή καρτών με πολύ μεγάλη επιβάρυνση.

Το Τμήμα Μεταφορών & Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι χρειάζεται ριζική αλλαγή της ασκούμενης μνημονικής τιμολογιακής πολιτικής που ισχύει στα ΜΜΜ της Αθήνας  προς όφελος όλων των πολιτών που μετακινούνται με αυτά  και  που σήμερα αποτελούν τα μόνιμα υποζύγια της κρίσης, ενώ για τις ευαίσθητες κατηγορίες των ανέργων, των  συνταξιούχων, και των  μισθωτών, άμεσα πρέπει να ισχύσουν ειδικά κοινωνικά κριτήρια σε σχέση με τις μετακινήσεις τους, που να κινούνται σε  διαφορετική κατεύθυνση από τα όσα προτείνει και εφαρμόζει η σημερινή μνημονιακή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών».

Τα εγκαταλελειμμένα κτίρια της Αθήνας στο επίκεντρο – Συνάντηση Γερουλένου με τον υφ. Περιβάλλοντος Δημ. Οικονόμου
Κίνημα Αλλαγής: Τροπολογία για τα ΜΜΕ και επίθεση στην κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ: «Μία κυβέρνηση που επιλέγει να κατηγορεί τους πολίτες έχει αρχίσει να μετράει αντίστροφα»
«Μάχη» με νέα μέτρα για τον κορονοϊό στην Αττική – Τι θα κρίνει τα επόμενα βήματα
Όλγα Κεφαλογιάννη για «Μεγάλο Περίπατο»: Ήταν ένα μεγάλο λάθος
Άδ. Γεωργιάδης: Ακούω τη λέξη κατάληψη και με πιάνει αναφυλαξία, είναι παράνομο, μια αηδία…