Αθήνα

25 oC

σποραδικές νεφώσεις

Μετά την «Παπαστράτος» φιλο-επενδυτικό «σόου» Τσίπρα και στην Apivita

«Apivita όπως λέμε… Μπαρτσελόνα»

«Apivita όπως λέμε… Μπαρτσελόνα»

Μετά την «Παπαστράτος» φιλο-επενδυτικό «σόου» Τσίπρα και στην Apivita

Μετά την επίσκεψη στον «Παπαστράτο», ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας συνεχίζει τις επισκέψεις του σε επιχειρήσεις που τα καταφέρνουν μέσα στην κρίση, προκειμένου να παρουσιάσει το δικό του success story ενόψει ΔΕΘ και να δείξει την έμπρακτη στροφή του υπέρ των επενδύσεων, που παλιότερα αντιμαχόταν.

Ενδεικτική η ατάκα του κατά την επίσκεψη στην εταιρεία Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο, όπου αποκάλυψε τι είχε πει στον Δημήτρη Τζανακόπουλο όταν ο εν λόγω επιχειρηματίας τον είχε ενημερώσει για την πρόθεσή του να προχωρήσει σε επένδυση 300 εκατ. ευρώ. «Είσαι σίγουρος πώς δεν μας κοροϊδεύει;» ήταν η ατάκα του Αλέξη Τσίπρα στον τότε διευθυντή του πολιτικού του γραφείου.

Έτσι, λοιπόν, σήμερα από τις 10 το πρωί βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας καλλυντικών Apivita στο Μαρκόπουλο Αττικής.  Κατά την άφιξή του δοκίμασε αφεψήματα από βότανα και μέλι με κηρήθρα, αλλά και κάποιους γλυκούς μεζέδες που κολλούν στα δόντια.

Αφού ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας και ενημερώθηκε για τα βότανα ο Αλέξης Τσίπρας επιχείρησε να κάνει και έναν αστεϊσμό με την παρουσία της Apivita λέγοντας, κατά πληροφορίες, πως «ό,τι είναι η Μπαρτσελόνα για το ποδόσφαιρο είναι για η Apivita γι' αυτά τα προϊόντα».

«Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως το πέρασμα σε μια άλλη εποχή για τη χώρα, την οικονομία, την επιχειρηματικότητα, την παραγωγή, δεν θα έρθει χωρίς να αξιοποιήσουμε τον νου, τις γνώσεις, τις εμπειρίες και κυρίως τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πατρίδας μας, της ελληνικής γης», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας σε χαιρετισμό του στις εγκαταστάσεις της Apivita.

Ο πρωθυπουργός, μιλώντας για την εταιρεία, είπε ότι αποτελεί μια επιχειρηματική προσπάθεια από τις αρκετές, δεν είναι η μόνη στην Ελλάδα, που κατάφερε να μεγαλουργήσει στην ελληνική και διεθνή αγορά με μια διαφορετική φιλοσοφία, όχι μόνο στον τρόπο οργάνωσης παραγωγής αλλά στην ουσία της παραγωγής, γιατί βασικό αξιακό θεμέλιο του παραγωγικού προτύπου της είναι ότι η κερδοφορία δεν μπορεί να είναι ο αυτοσκοπός στην εξυπηρέτηση του οποίου θα θυσιάσουμε τα πάντα.

Send this to a friend