Αθήνα

21 oC

αραιές νεφώσεις

Τα έξυπνα «τρικ» και η επικοινωνιακή καμπάνια για το συνέδριο του Κινήματος Αλλαγής

  • Η στρατηγική της επικοινωνιακής ομάδας για το συνέδριο 
  • Το σήμα του νέου κόμματος , τα χρώματα του και οι ομάδες ανάδειξης των ειδικών κοινών . 
  • Τα κεντρικά συνθήματα του νέου κόμματος 

Με πολύ κέφι για δουλειά και όρεξη συνεδρίαση για πρώτη φορά η επιτροπή επικοινωνίας του κινήματος Αλλαγής στην οποία επικεφαλής είναι ο Σταύρος Θεοδωράκης.

Γράφει ο Βαγγέλης Γιακουμής

Η ομάδα που συναντήθηκε συζήτησε την επικοινωνιακή υποστήριξη του νέου φορέα της κεντροαριστεράς και άρχισε να «δουλεύει» για το νέο σήμα του κόμματος, τα χρώματα που θα έχει  και όλες εκείνες τις διαδικασίες που χρειάζονται έτσι ώστε ο νέος φορέας να μπορεί να «ξεχωρίζει» από τα άλλα κόμματα.

Στη συνάντηση των μελών της επιτροπής εξετάστηκαν : Η περιγραφή του αντικειμένου κάθε ενότητας και γι αυτό το λόγο ζητήθηκε από το κάθε μέλος της επιτροπής να δηλώσουν σε ποιες ενότητες ενδιαφέρονται για να συμμετάσχουν.

Μεταξύ των ενοτήτων περιλαμβάνονται η ταυτότητα του κόμματος , το όνομα , τα χρώματα και τα κεντρικά συνθήματα. Μάλιστα όπως ειπώθηκε στη συνεδρίαση ως παράδειγμα στο κεντρικό σύνθημα του κόμματος θα χρησιμοποιείται ως υπότιτλος το σύνθημα: Δίκαιη Χώρα- Ελεύθεροι πολίτες

Η συνολική πρόταση για την ταυτότητα του κόμματος θα ξανά τεθεί στη συζήτηση την επόμενη φορά που θα συναντηθούν τα μέλη της επιτροπής.

Η δεύτερη ενότητα που τέθηκε στην συζήτηση ήταν το επικείμενο συνέδριο και οι ηλεκτρονικές καμπάνιες. Πως δηλαδή θα υποστηριχθεί επικοινωνιακά το συνέδριο.

Τα κεντρικά συνθήματα του συνεδρίου θα πρέπει σύμφωνα με την επιτροπή : 

Να υπογραμμίζουν τη διαφορά από ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ αλλά και να δηλώνουν ότι το Κίνημα Αλλαγής είναι κάτι νέο. ΔΕΝ είναι απλώς η συνέχεια της ΔΗΣΥ, ούτε του Ποταμιού

Η καμπάνια θα περιλαμβάνει και την πρόβλεψη αριθμού των μελών . Στόχος όπως αναφέρουν είναι η εγγραφή των περισσότερων ψηφισάντων στις εκλογές του Νοεμβρίου - σημειώνεται ότι εγγράφηκαν ως μέλη μόνο ο ένας στους τρεις ψηφίσαντες.

Σε ότι αφορά την καμπάνια, προβλέπεται η ενίσχυση της εμπέδωσης ότι το κίνημα αλλαγής είναι ο Τρίτος πόλος. Όπως αναφέρεται :

• Καμπάνια διαφοροποίησης από κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και ΝΔ με βάση συγκεκριμένες θέσεις σε συνεννόηση με την Επιτροπή Προγράμματος:

Στόχος η εμπέδωση της αίσθησης ότι είμαστε ο Τρίτος Πόλος

• Καμπάνια προώθησης της Ηλεκτρονικής Δημοκρατίας:

Στόχος η εμπέδωση του προφίλ του e-κόμματος

Σημείωση: Οι καμπάνιες αυτής της ενότητας που θα τρέξουν το επόμενο δίμηνο θα πρέπει να δένουν μεταξύ τους στο κεντρικό σύνθημα του Συνεδρίου

Στη συζήτηση έγινε μεγάλη κουβέντα και για τα ειδικά κοινά.  Ο στόχος είναι να υπάρξουν κίνητρα για τη συμμετοχή ειδικών κοινών στο συνέδριο όπως δωρεάν εισιτήρια, κλπ.

Στην απόφασή τους αναφέρουν:

Ειδικά Κοινά

• Προσπάθεια συμμετοχής ειδικών κοινών στο Συνέδριο:

Με παραχώρηση ειδικού ρόλου στα κοινά αυτά π.χ. να προηγούνται στη σειρά ομιλιών, να διαθέτουν περισσότερο χρόνο ομιλίας, να έχουν δικαίωμα ομιλίας μέσω skype, να παραχωρηθούν κατόπιν κλήρωσης δωρεάν εισιτήρια μετακίνησης συνέδρων από το εξωτερικό, να διευκολυνθεί η συμμετοχή γυναικών και νέων γονιών με λειτουργία παιδικού σταθμού

• Διεξαγωγή εκδήλωσης με στόχο την προσέγγιση των γυναικών στο Κίνημα Αλλαγής:

Οι δυσκολίες της γυναίκας στο οικονομικό ΚΑΙ στο κοινωνικό-πολιτισμικό περιβάλλον και η διαμόρφωση νομοθετικής πρωτοβουλίας υπερπήδησης των δυσκολιών αυτών

Σημείωση: Στην κατηγορία των ειδικών κοινών συμπεριλαμβάνονται

(α) όσοι ψηφίζουν πρώτη φορά στις επόμενες εκλογές-generation Z,

(β) νέοι κάτω των 40 ετών,

(γ) γυναίκες,

(δ) εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα,

(ε) κάτοικοι λοιπής Ελλάδας πλην Αττικής και Θεσσαλονίκης,

(στ) νέοι μετανάστες της κρίσης,

(ζ) απογοητευμένοι και απέχοντες από την πολιτική

Στην  πρώτη συνεδρίαση επίσης συγκροτήθηκαν 4 ομάδες εργασίες:

• ταυτότητα -συνθήματα

• ηλεκτρονικές καμπάνιες

• ειδικά κοινά

• προσέγγιση γυναικών

Το συντονισμό  όλων αυτών όπως ακριβώς έχει αποφασιστεί θα έχει η δημοσιογράφος Λίνα Παπαδάκη με εκπροσώπους από όλους τους χώρους που μετέχουν στο εγχείρημα.

Send this to a friend