Αθήνα

16 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Μουζουράκης: Στα 14 μου μπάρμπας στο καφενείο με έβαλε στο αμάξι και με πήγε σε ένα δάσος (vid)

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Απολυμένη» του Αντώνη Τσιπιανίτη με την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ | Η πετυχημένη παράσταση σε δύο ακόμη online streaming μεταδόσεις

Η ζωή της είναι γεμάτη λάμψη, πάρτι, ταξίδια. Και μια μέρα.. ξαφνικά απολύεται… Ένας μονόλογος που έχει κάνει αίσθηση και έχει δημιουργήσει σειρά συζητήσεων και αναλύσεων.

Πρόκειται για το πρωτότυπο ελληνικό έργο που αντιμετωπίζει  με χιούμορ και αισιοδοξία την  πιο δύσκολη ίσως στιγμή στην ζωή κάθε εργαζόμενου και που με αφορμή ακριβώς μια τέτοια στιγμή, αναθεωρεί τα σημαντικά και τα …λιγότερο σημαντικά της ζωής και της καθημερινότητάς μας.

Έρχεται, για όσους δεν την έχουν παρακολουθήσει ακόμα, το επόμενο Σαββατοκύριακο – με γέλιο, συγκίνηση και την καταπληκτική ερμηνεία της Κατερίνας Διδασκάλου.

Οι παραστάσεις θα μεταδοθούν αυτή την φορά με ελληνικούς υπότιτλους. Έτσι, την προσεγμένη παραγωγή της Erofili Productions που ήδη έχει μπει σε χιλιάδες σπίτια, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, θα μπορούν να παρακολουθήσουν με άνεση και οι κωφοί συμπολίτες μας που αγαπούν το θέατρο. Με σεβασμό και ενσυναίσθηση στις ανάγκες του θεατρόφιλου κοινού στο σύνολό του, οι  δύο αυτές επιπλέον παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν στις 16 και 17 Ιανουαρίου στις 18:00. Παράλληλα, θα ισχύσουν κανονικά οι παραστάσεις των 20:00 για τις ίδιες ημερομηνίες.

Η παράσταση παρουσιάζεται σε ONLINE STREAMING (FULL) HD (High Definition), σε τηλεσκηνοθεσία, ειδικά για τις ανάγκες του streaming, του έμπειρου και γνωστού από τις μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες του Κώστα Κιμούλη.

Σε μια ιστορική συνθήκη που καθορίζεται από μέτρα και αποστάσεις και που όλοι μας έχουμε περισσότερο από ποτέ την ανάγκη να βρούμε διεξόδους και ανάπαυλες από την δύσκολη καθημερινότητα, η Τέχνη -για άλλη μια φορά -βρήκε τον δρόμο και τον τρόπο! Αξιοποιώντας τα μέσα που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία και ο παγκόσμιος ιστός, το Θέατρο παραμένει ζωντανό και μας συναντά στην ασφάλεια του σπιτιού μας, σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν βρισκόμαστε και μιλάμε ελληνικά, μέσω των online παραστάσεων. Κι αυτές ακριβώς οι online παραστάσεις είναι που προς το παρόν μας μεταφέρουν την μαγεία, την ατμόσφαιρα και το «ταξίδι» του μυαλού και της ψυχής που παρέχει το καλό θέατρο. Τουλάχιστον μέχρι να ανταμώσουμε ξανά, μπροστά σε μια ανοιχτή θεατρική αυλαία.

Η υπόθεση του έργου

Η Μαριέτα εργάζεται ως κοσμικογράφος σε μεγάλο γυναικείο περιοδικό. Η στήλη της θεωρείται κορυφαία στο είδος της. Πλούσιοι και διάσημοι κάνουν το παν για να δημοσιεύσει φωτογραφία τους. Η ζωή της είναι γεμάτη λάμψη, πάρτι, ταξίδια. Και μια μέρα.. ξαφνικά απολύεται…

Όλες οι ‘πόρτες’ κλείνουν, το τηλέφωνο σιωπά, τα καλέσματα ακυρώνονται, οι επώνυμες φίλες ‘εξαφανίζονται’. Η Μαριέτα ολομόναχη, χωρίς στήριξη από πουθενά, αγωνίζεται να επιβιώσει.

Καθώς η μοναξιά την κυκλώνει και η πείνα την απειλεί, συνειδητοποιεί πως πριν ακόμη απολυθεί από την δουλειά της είχε απολυθεί από τον ίδιο της τον εαυτό, από την ίδια της την ζωή που την διέσχισε σαν υπνοβάτρια, χωρίς να γνωρίζει ποια είναι, τι θέλει, τι πραγματικά έχει ανάγκη. Και τότε όλα αλλάζουν…

Η συνέχεια… Online!

Συντελεστές:

Κείμενο: Αντώνης Τσιπιανίτης

Πρωταγωνιστεί: Κατερίνα Διδασκάλου

Τηλεσκηνοθεσία: Κώστας Κιμούλης

Σκηνοθεσία: Κώστας Γάκης

Φωτισμοί: Σεμίνα Παπαλεξανδροπούλου

Σκηνικά – Κοστούμια: Ματίνα Μέγκλα

Μουσική Επιμέλεια: Κώστας Γάκης

Οργάνωση Παραγωγής: Κατερίνα Καλούδα

Φωτό: Νίκος Καρανικόλας

Σχεδιασμός Παραγωγής: Αλέξανδρος Πιτόσογλου

Προβολή & Επικοινωνία: Αγλαΐα Παγώνα

Παραγωγή: Erofili Productions

Πομπηία: Στο φως -σχεδόν άθικτο- ρωμαϊκό άρμα
Μεγάλα έργα από το ΚΘΒΕ που θα προβληθούν διαδικτυακά
Ανακοίνωση του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων για Μενδώνη: «Persona non grata για τον πολιτισμό»
Aνακοίνωση Εθνικού Θεάτρου μετά τη σύλληψη Λιγνάδη: Δεν είχε εμπλοκή με προγράμματα για ανήλικους
Θανάσης Παπαγεωργίου σε Μενδώνη: Αυτόν τον Πολιτισμό σας τον χαρίζω – Αποσύρω την αίτηση επιχορήγησης του Θεάτρου «Στοά»
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: «Σπάει την σιωπή του» για τον Λιγνάδη και τις καταγγελίες στον χώρο του θεάτρου