Refresh

This website thecaller.gr/politismos/danai-stamatopoyloy-anastasia-tzelepi-afisan-politikes-epistimes-kai-viomichaniki-dioikisi-antistoicha-gia-tin-ypokritiki-kai-dinoyn-rantevoy-sto-theatro-alfa/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

Αθήνα

 

13 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

giorgos ntalaras 200224
Γιώργος Νταλάρας: «Εγώ μια άλλη Ελλάδα ονειρεύτηκα, δεν είναι χώρα αυτή!»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δανάη Σταματοπούλου- Αναστασία Τζελέπη: Άφησαν Πολιτικές Επιστήμες και Βιομηχανική Διοίκηση αντίστοιχα για την υποκριτική και δίνουν ραντεβού στο θέατρο Άλφα

Εκεί τα χάνεις καθώς συνειδητοποιείς ότι πρόκειται για δυο κορίτσια με σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό πάνω σε εντελώς διαφορετικά αντικείμενα όπως τις Πολιτικές Επιστήμες ή τη Βιομηχανική Διοίκηση που όμως ακολούθησαν αυτό που τους επέβαλε η καρδιά τους.

Δυο κορίτσια που υπογράφουν και το κείμενο της συγκεκριμένης παράστασης, μιας παράστασης που αναφέρεται σε δυο γυναίκες που δεν συναντήθηκαν ποτέ ουσιαστικά, που όμως πραγματοποιούν την συνάντηση που «όφειλε» η μία στην άλλη.

Η σκηνή του Θεάτρου Άλφα μετατρέπεται κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στον τελευταίο, μυστήριο τόπο συνάντησης των δύο γυναικών, που η ζωή τους απασχολεί ακόμα και σήμερα και εμείς είχαμε την χαρά να συνομιλήσουμε μαζί τους.

Αναστασία Τζελέπη: «Με τη Δανάη ήμασταν συμφοιτήτριες στη δραματική σχολή. Και φίλες. Στο τρίτο έτος στο μάθημα της ιστορίας θεάτρου μας ζητήθηκε να διαβάσουμε ένα απόσπασμα από τις Βάκχες του Ευριπίδη. Εγώ θα διάβαζα το ρόλο του Πενθέα και η Δανάη το ρόλο του Διόνυσου. Ήταν η αρχή της συνεργασίας μας. Εκείνη τη μέρα αποφασίσαμε να γράψουμε ένα έργο βασισμένο στις Βάκχες».

Δανάη Σταματοπούλου: «Διακριθήκαμε στο φεστιβάλ του θεάτρου Άλφα και μετά ξεκίνησε το εγχείρημα Κάλλας-Μονρόε. Μείνετε συντονισμένοι γιατί έπονται και άλλα! Μια πετυχημένη συνεργασία απαιτεί σεβασμό, χημεία, κοινή αισθητική και στόχο. Εμείς τα έχουμε αυτά μεταξύ μας και είμαστε και πολύ φίλες. Ως προς το πάνω χέρι…η μία συμπληρώνει την άλλη!».

Αναστασία Τζελέπη: «Δεν θα έλεγα ότι έχει κάποια το πάνω χέρι. Η μία κόβει και η άλλη ράβει».

Δανάη Σταματοπούλου: «Αφού διακριθήκαμε στο φεστιβάλ με το Πένθεα Κάθαρσις, κάναμε μια συζήτηση με τους υπεύθυνους του θεάτρου, Λευτέρη Πλασκοβίτη και Κωνσταντίνο Μπίμπη, οι οποίοι μας είπαν να βρούμε κάποια ιδέα για το φουαγιέ του θεάτρου. Έτσι και έγινε. Προτείναμε μια λίστα και τελικά η Κάλλας και η Μονρόε ήταν η επικρατέστερη και αγκαλιάστηκε από την ομάδα του Θεάτρου Άλφα (ίσως το μόνο θέατρο που δίνει τόσο μεγάλο βήμα σε νέους ηθοποιούς και ομάδες). Ο θεατής ευελπιστούμε να δει το περιεχόμενο κάτω από την εικόνα αυτών των δύο μύθων. Θα δει ένα διάλογο στην ουσία ανάμεσα σε δύο γυναίκες-είδωλα».

Αναστασία Τζελέπη: «Η μία εκπρόσωπος της Κλασσικής κουλτούρας και η άλλη της Ποπ. Η μία έμεινε γνωστή για τη φωνή της, η άλλη για την εικόνα της. Ο θεατής όταν έρθει στην παράσταση θα δει στην ουσία ένα διάλογο μεταξύ δυο εμβληματικών γυναικών που γίνεται σε έναν αδιευκρίνιστο χωροχρόνο. Θα ακούσει να μιλάνε για όλα τα θέματα που αφορούν τις γυναίκες κυρίως πίσω από τους τίτλους. Θέματα που αφορούν όλους μας, μέσα από το πρίσμα και τις εμπειρίες δύο γυναικών σταρ. Φυσικά, κατά τη γνώμη μου, η σκηνοθετική ματιά της Αρτέμιδος Γρύμπλα και του Κωνσταντίνου Μπιμπή απογειώνει την παράσταση».

Δανάη Σταματοπούλου: «Καλλας-Μονροε, Μονροε-Καλλας. Έρευνα υπήρξε και από τις δύο και για τις δύο. Ένα από τα ζητούμενα της παράστασης είναι να δει ο θεατής την ανθρώπινη πλευρά αυτών των δύο. Έτσι λοιπόν ναι, μπορω να πω ότι έχω νιώσει να ταυτιζομαι και με τις δύο σε διαφορετικά σημεία. Αφου όμως υποδυομαι την Κάλλας θα πω για παράδειγμα ότι ταυτιζομαι μαζί της στην τελειομανια. Δεν έχω όμως την πειθαρχία της Καλλας και μάλλον εκεί ταυτιζομαι με τη Μέριλιν».

Αναστασία Τζελέπη: «Η Κάλλας με έχει εμπνεύσει και συγκινήσει με το έργο της από όταν ήμουν μικρή και ταυτίζομαι πολύ στη θεωρία που είχε για τη δουλειά και το πόσο πρέπει να προσπαθήσεις για να πετύχεις το οτιδήποτε. Για την Μονρόε, αν και την έμαθα καλύτερα μέσα από την έρευνα που κάναμε για να γράψουμε το έργο, θαυμάζω το μπρίο της, τη λάμψη της,ήταν σαν να είχε καταπιεί όλους τους προβολείς. Βέβαια κι εκείνη δούλεψε πολύ σκληρά και εκτός από την εικόνα που έδειχνε ήταν πανέξυπνη και εμβριθής».

Πώς όμως από άλλους είδους σπουδές κατέληξαν στην υποκριτική και το θεάτρο;

Δανάη Σταματοπούλου: «Όλα ξεκίνησαν στο σχολείο. Δεν υπήρχε θεατρικό δρώμενο στο οποίο να μη συμμετειχα. Εκεί κόλλησα το μικρόβιο. Στην οικογένεια μου είναι όλοι μηχανικοι και αρχιτέκτονες. Καμία σχέση. Σπούδασα στη Σκωτία Πολιτικές Επιστήμες και Κλασικές σπουδές. Μόλις πήρα το πτυχίο είπα “ωραία τώρα θα κάνω αυτό που μου αρέσει”. Γύρισα λοιπόν στην Ελλάδα και το ταξίδι ξεκίνησε. Στο ενδεχόμενο μιας τηλεοπτικής πρότασης θα έλεγα ναι αναλόγως τη δουλειά όπως θα έκανα και στο θέατρο. Η υποκριτική είναι μια, το μέσο αλλάζει και εγώ είμαι ακόμα στην αρχή και θέλω να γνωρίσω την τέχνη αυτή σε όλο της το φάσμα!».

Αναστασία Τζελέπη: «Η πρώτη μου επαφή με την υποκριτική ήταν στο δημοτικό. Συμμετείχα από 8 χρονών σε πολλά θεατρικά εργαστήρια ενδοσχολικά και εξωσχολικά. Σταμάτησα μόνο τη χρονιά των πανελληνίων για να μπορέσω να αφοσιωθώ στο διάβασμα μου. Δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα ασχοληθώ επαγγελματικά με την υποκριτική. Εμένα μου άρεσαν οι θετικές επιστήμες. Πέρασα στο πανεπιστήμιο, στο τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Μου άρεσε πολύ η σχολή μου, όμως κάτι μου έλειπε και αυτό το κάτι ήταν η υποκριτική. Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ ταυτόχρονα και με την υποκριτική. Τελείωσα τη δραματική σχολή και φέτος τελειώνω και το πανεπιστήμιο».

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση «Όταν η Κάλλας συνάντησε την Μονρόε»

Ροή Ειδήσεων

adespota 2

21/02/2024 | 10:24

Τρόμος στο Πήλιο: Διπλή επίθεση σε ποδηλάτη από αδέσποτα σκυλιά στον δρόμο για τον Βόλο

21/02/2024 | 10:05

Δημήτρης Ουγγαρέζος για Πρωινό: «Δεν έχουν καταλάβει για το λόγο που με στεναχώρησαν»

21/02/2024 | 09:56

Διονύσης Αλέρτας: «Δεν πληρώθηκα ποτέ από την εκπομπή της Σκορδά, νομίζω ότι κανένας δεν πήρε λεφτά τότε»
screenshot 6

21/02/2024 | 09:37

Ξεσπά μέσα από το νοσοκομείο η Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Είμαι ζωντανή, ντροπή τους!»

21/02/2024 | 09:28

Νίκος Παππάς: «Αδιανόητο και πολιτικά ανόητο να αμφισβητείται η ηγεσία Κασσελάκη»

21/02/2024 | 09:12

Γιώργος Παπαδάκης σε Μαρία Αναστασοπούλου: «Ήρθε η Ηρώ Ράντου που θέλει να γίνει κεντρικιά και τα εξαφάνισε»
screenshot 3

21/02/2024 | 09:07

Καταστροφική ανθρωπιστική κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας – Αδιέξοδο στον ΟΗΕ

21/02/2024 | 08:53

Απόστολος Γκλέτσος: «Δεν έχω κλάψει για γυναίκες αλλά για άντρες»

21/02/2024 | 08:36

Ρόδος: Από εγκεφαλίτιδα ο θάνατος της 5χρονης – Πέθαναν τα δύο από τα τρία παιδιά της οικογένειας
2023 06 25t003439z 1213886862 rc20q1aehjoq rtrmadp 5 usa election republicans

21/02/2024 | 08:14

Το «τερμάτισε» ο Τραμπ: Παρομοιάζει τον εαυτό του με τον Αλεξέι Ναβάλνι – «Μετατρεπόμαστε σε κομμουνιστική χώρα»

21/02/2024 | 08:07

Στην Ινδία ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Συνάντηση με τον ομόλογό του Ν. Μόντι

21/02/2024 | 07:58

Αγρότες: Στις 11 αναχωρούν τα τρακτέρ από το Σύνταγμα – Πως θα φύγουν – Αποφασίζουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους
zodiac

21/02/2024 | 07:47

Ζώδια: Προβλέψεις για σήμερα, Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

21/02/2024 | 07:29

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν τη Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου

21/02/2024 | 01:52

Η νέα Mercedes-Benz CLE Coupé στην Ελλάδα
animasyros+2024 screenings
Animasyros 2024: Ανοιχτό κάλεσμα για υποβολή ταινιών ανιμέισον έως την 1η Ιουνίου
Οι βραχείες λίστες για τα Κρατικά Λογοτεχνικά Βραβεία 2023
evil does not exist
Ταινίες Πρώτης Προβολής: Από την Ιαπωνία έως την Τζαμάικα και τον Μπομπ Μάρλεϊ
megas alexandros 14022
Αυτές είναι οι 6 ιστορικές ανακρίβειες που περιλαμβάνονται στη σειρά του NETFLIX για τον Μέγα Αλέξανδρο
1o gymnasio irakleiou
«Γυναίκες Φάροι» – Εκδήλωση για 12 μοναδικές προσωπικότητες, από το 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής
+της+ξύλινης+κλίμακας+μετά+τον+καθαρισμό+από+την+πυρκαγιά
ΥΠΠΟ: H οικία του Αλεξάνδρου Σούτσου θα στεγάσει μέρος των πολύτιμων συλλογών του Θεατρικού Μουσείου