Αθήνα

 

12 oC

αραιές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

lagios solomou
Γιώργος Λάγιος για Μαρία Σολωμού: «Αν αυτά που είπε για τους άντρες τα ακούγαμε για μια γυναίκα, τώρα θα γινόταν διαδήλωση»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δανάη Σταματοπούλου- Αναστασία Τζελέπη: Άφησαν Πολιτικές Επιστήμες και Βιομηχανική Διοίκηση αντίστοιχα για την υποκριτική και δίνουν ραντεβού στο θέατρο Άλφα

Εκεί τα χάνεις καθώς συνειδητοποιείς ότι πρόκειται για δυο κορίτσια με σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό πάνω σε εντελώς διαφορετικά αντικείμενα όπως τις Πολιτικές Επιστήμες ή τη Βιομηχανική Διοίκηση που όμως ακολούθησαν αυτό που τους επέβαλε η καρδιά τους.

Δυο κορίτσια που υπογράφουν και το κείμενο της συγκεκριμένης παράστασης, μιας παράστασης που αναφέρεται σε δυο γυναίκες που δεν συναντήθηκαν ποτέ ουσιαστικά, που όμως πραγματοποιούν την συνάντηση που «όφειλε» η μία στην άλλη.

Η σκηνή του Θεάτρου Άλφα μετατρέπεται κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στον τελευταίο, μυστήριο τόπο συνάντησης των δύο γυναικών, που η ζωή τους απασχολεί ακόμα και σήμερα και εμείς είχαμε την χαρά να συνομιλήσουμε μαζί τους.

Αναστασία Τζελέπη: «Με τη Δανάη ήμασταν συμφοιτήτριες στη δραματική σχολή. Και φίλες. Στο τρίτο έτος στο μάθημα της ιστορίας θεάτρου μας ζητήθηκε να διαβάσουμε ένα απόσπασμα από τις Βάκχες του Ευριπίδη. Εγώ θα διάβαζα το ρόλο του Πενθέα και η Δανάη το ρόλο του Διόνυσου. Ήταν η αρχή της συνεργασίας μας. Εκείνη τη μέρα αποφασίσαμε να γράψουμε ένα έργο βασισμένο στις Βάκχες».

Δανάη Σταματοπούλου: «Διακριθήκαμε στο φεστιβάλ του θεάτρου Άλφα και μετά ξεκίνησε το εγχείρημα Κάλλας-Μονρόε. Μείνετε συντονισμένοι γιατί έπονται και άλλα! Μια πετυχημένη συνεργασία απαιτεί σεβασμό, χημεία, κοινή αισθητική και στόχο. Εμείς τα έχουμε αυτά μεταξύ μας και είμαστε και πολύ φίλες. Ως προς το πάνω χέρι…η μία συμπληρώνει την άλλη!».

Αναστασία Τζελέπη: «Δεν θα έλεγα ότι έχει κάποια το πάνω χέρι. Η μία κόβει και η άλλη ράβει».

Δανάη Σταματοπούλου: «Αφού διακριθήκαμε στο φεστιβάλ με το Πένθεα Κάθαρσις, κάναμε μια συζήτηση με τους υπεύθυνους του θεάτρου, Λευτέρη Πλασκοβίτη και Κωνσταντίνο Μπίμπη, οι οποίοι μας είπαν να βρούμε κάποια ιδέα για το φουαγιέ του θεάτρου. Έτσι και έγινε. Προτείναμε μια λίστα και τελικά η Κάλλας και η Μονρόε ήταν η επικρατέστερη και αγκαλιάστηκε από την ομάδα του Θεάτρου Άλφα (ίσως το μόνο θέατρο που δίνει τόσο μεγάλο βήμα σε νέους ηθοποιούς και ομάδες). Ο θεατής ευελπιστούμε να δει το περιεχόμενο κάτω από την εικόνα αυτών των δύο μύθων. Θα δει ένα διάλογο στην ουσία ανάμεσα σε δύο γυναίκες-είδωλα».

Αναστασία Τζελέπη: «Η μία εκπρόσωπος της Κλασσικής κουλτούρας και η άλλη της Ποπ. Η μία έμεινε γνωστή για τη φωνή της, η άλλη για την εικόνα της. Ο θεατής όταν έρθει στην παράσταση θα δει στην ουσία ένα διάλογο μεταξύ δυο εμβληματικών γυναικών που γίνεται σε έναν αδιευκρίνιστο χωροχρόνο. Θα ακούσει να μιλάνε για όλα τα θέματα που αφορούν τις γυναίκες κυρίως πίσω από τους τίτλους. Θέματα που αφορούν όλους μας, μέσα από το πρίσμα και τις εμπειρίες δύο γυναικών σταρ. Φυσικά, κατά τη γνώμη μου, η σκηνοθετική ματιά της Αρτέμιδος Γρύμπλα και του Κωνσταντίνου Μπιμπή απογειώνει την παράσταση».

Δανάη Σταματοπούλου: «Καλλας-Μονροε, Μονροε-Καλλας. Έρευνα υπήρξε και από τις δύο και για τις δύο. Ένα από τα ζητούμενα της παράστασης είναι να δει ο θεατής την ανθρώπινη πλευρά αυτών των δύο. Έτσι λοιπόν ναι, μπορω να πω ότι έχω νιώσει να ταυτιζομαι και με τις δύο σε διαφορετικά σημεία. Αφου όμως υποδυομαι την Κάλλας θα πω για παράδειγμα ότι ταυτιζομαι μαζί της στην τελειομανια. Δεν έχω όμως την πειθαρχία της Καλλας και μάλλον εκεί ταυτιζομαι με τη Μέριλιν».

Αναστασία Τζελέπη: «Η Κάλλας με έχει εμπνεύσει και συγκινήσει με το έργο της από όταν ήμουν μικρή και ταυτίζομαι πολύ στη θεωρία που είχε για τη δουλειά και το πόσο πρέπει να προσπαθήσεις για να πετύχεις το οτιδήποτε. Για την Μονρόε, αν και την έμαθα καλύτερα μέσα από την έρευνα που κάναμε για να γράψουμε το έργο, θαυμάζω το μπρίο της, τη λάμψη της,ήταν σαν να είχε καταπιεί όλους τους προβολείς. Βέβαια κι εκείνη δούλεψε πολύ σκληρά και εκτός από την εικόνα που έδειχνε ήταν πανέξυπνη και εμβριθής».

Πώς όμως από άλλους είδους σπουδές κατέληξαν στην υποκριτική και το θεάτρο;

Δανάη Σταματοπούλου: «Όλα ξεκίνησαν στο σχολείο. Δεν υπήρχε θεατρικό δρώμενο στο οποίο να μη συμμετειχα. Εκεί κόλλησα το μικρόβιο. Στην οικογένεια μου είναι όλοι μηχανικοι και αρχιτέκτονες. Καμία σχέση. Σπούδασα στη Σκωτία Πολιτικές Επιστήμες και Κλασικές σπουδές. Μόλις πήρα το πτυχίο είπα “ωραία τώρα θα κάνω αυτό που μου αρέσει”. Γύρισα λοιπόν στην Ελλάδα και το ταξίδι ξεκίνησε. Στο ενδεχόμενο μιας τηλεοπτικής πρότασης θα έλεγα ναι αναλόγως τη δουλειά όπως θα έκανα και στο θέατρο. Η υποκριτική είναι μια, το μέσο αλλάζει και εγώ είμαι ακόμα στην αρχή και θέλω να γνωρίσω την τέχνη αυτή σε όλο της το φάσμα!».

Αναστασία Τζελέπη: «Η πρώτη μου επαφή με την υποκριτική ήταν στο δημοτικό. Συμμετείχα από 8 χρονών σε πολλά θεατρικά εργαστήρια ενδοσχολικά και εξωσχολικά. Σταμάτησα μόνο τη χρονιά των πανελληνίων για να μπορέσω να αφοσιωθώ στο διάβασμα μου. Δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα ασχοληθώ επαγγελματικά με την υποκριτική. Εμένα μου άρεσαν οι θετικές επιστήμες. Πέρασα στο πανεπιστήμιο, στο τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Μου άρεσε πολύ η σχολή μου, όμως κάτι μου έλειπε και αυτό το κάτι ήταν η υποκριτική. Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ ταυτόχρονα και με την υποκριτική. Τελείωσα τη δραματική σχολή και φέτος τελειώνω και το πανεπιστήμιο».

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση «Όταν η Κάλλας συνάντησε την Μονρόε»

Ροή Ειδήσεων

santorini 6

20/03/2025 | 13:20

Σαντορίνη: Έτοιμη για «επανεκκίνηση» μετά τους σεισμούς – Τι λένε φορείς και επιχειρηματίες

20/03/2025 | 13:10

Θρίλερ στον Θερμαϊκό με γυναίκα που βρέθηκε νεκρή στο νερό

20/03/2025 | 13:00

Χρήστος Χωμενίδης: «Φοβάμαι πολύ τον θάνατο, δεν θέλω να μπει ο χάρος και να με πάρει»
sxoleio 2

20/03/2025 | 12:50

Πρόεδρος της ΟΛΜΕ: Ο διαγωνισμός της PISA υποβαθμίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα

20/03/2025 | 12:40

ΚΕΦΙΜ: Η άνοδος των αντισυστημικών κομμάτων και οι επιπτώσεις της διακυβέρνησής τους

20/03/2025 | 12:30

Το Πεκίνο καλεί τις ευρωπαϊκές χώρες ν’ αυξήσουν τις επενδύσεις τους στην κινεζική οικονομία
dimitris papastergiou

20/03/2025 | 12:20

Παπαστεργίου: Γενναίο πολιτικά αυτό που έκανε ο Τριαντόπουλος

20/03/2025 | 12:10

Γάζα: Δεκάδες θύματα από ισραηλινά πλήγματα – O IDF ανακατέλαβε περιοχή-κλειδί

20/03/2025 | 12:10

Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Όποιος έρχεται στη χώρα παράνομα και δεν έχει λάβει άσυλο, θα πρέπει να επιστρέφεται
karystianou scaled e1739350798392

20/03/2025 | 12:08

M. Kαρυστιανού για X. Τριαντόπουλο: Η σημερινή απόφαση της Προανακριτικής Επιτροπής θα καταγραφεί στην ιστορία

20/03/2025 | 12:07

ΥΠΕΞ: Ενημέρωση πολιτικών αρχηγών για το Κυπριακό την Παρασκευή

20/03/2025 | 12:00

Βαγγέλης Χαρισόπουλος για Λάκη Γαβαλά: «Ομοφοβικές δηλώσεις από γκέι ακούω σπάνια»
6387820 scaled 6

20/03/2025 | 11:50

Βόλος: Πρώην υπάλληλος πρατηρίου καυσίμων μπήκε με αντικλείδι και έκλεψε 50.300 ευρώ

20/03/2025 | 11:40

Η Ρωσία κατέρριψε 132 ουκρανικά drones κατευθυνόμενα προς διάφορες περιοχές

20/03/2025 | 11:30

Αντίνοος Αλμπάνης σε Φώτη Σεργουλόπουλο: «Σε έχω ακούσει εδώ να σχολιάζεις μία δική μου δήλωση»
happy gilmore
Άνταμ Σάντλερ: Κυκλοφόρησε το τρέιλερ της ταινίας «Happy Gilmore 2»
martyras katigorias 1
«Μάρτυρας κατηγορίας», της Αγκάθα Κρίστι, στο Θέατρο Χορν
sabrina carpenter e1742382820198
Η Ολίβια Ροντρίγκο και η Σαμπρίνα Κάρπεντερ στη σκηνή του Lollapalooza 2025
eam
ΥΠΠΟ: Ολοκληρώθηκε η μουσειολογική προμελέτη του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου και του Επιγραφικού Μουσείου
ce91 1
«Once Upon a Time»: Μια μουσική παράσταση για όλη την οικογένεια
pamela anderson scaled e1742294999874
Η Πάμελα Άντερσον θα πρωταγωνιστήσει στο συγκινητικό δράμα «Place to Be»