ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Δείτε το τρέιλερ της ταινίας εδώ:
H Άνια Τέιλορ-Τζόι και ο Κρις Χέμσγουορθ πρωταγωνιστούν στο “Furiosa: A Mad Max Saga” του βραβευμένου με Όσκαρ Τζορτζ Μίλερ, την πολυαναμενόμενη επιστροφή στον θρυλικό δυστοπικό κόσμο που δημιούργησε πριν από πάνω από 30 χρόνια με τις καθοριστικές ταινίες Mad Max. Ο Μίλερ γυρίζει ξανά σελίδα με μία ολοκαίνουρια, πρωτότυπη, αυτόνομη περιπέτεια που θα αποκαλύψει την προέλευση της πανίσχυρης ηρωίδας της πολυβραβευμένης παγκόσμιας επιτυχίας “Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής“. Την παραγωγή της νέας ταινίας των Warner Bros. Pictures και Village Roadshow Pictures υπογράφει ο Μίλερ και ο συνεργάτης του Νταγκ Μίτσελ (Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής, Μπέιμπ, το ζωηρό γουρουνάκι).
Καθώς ο κόσμος καταρρέει, η νεαρή Φουριόσα απάγεται από την Green Place of Many Mothers και πέφτει στα χέρια της μεγάλης Ορδής Μηχανόβιων με επικεφαλής τον πολέμαρχο Ντεμέντους. Καθώς περιπλανιούνται στην άγονη γη, καταλήγουν στην Ακρόπολη που βρίσκεται υπό την ηγεμονία του Αθάνατου Τζο. Ενώ οι δύο τύραννοι αλληλοσπαράζονται για το ποιος θα κυριαρχήσει, η Φουριόσα πρέπει να επιβιώσει από πολλές δοκιμασίες για να επιστρέψει στην πατρίδα της.
Η Άνια Τέιλορ-Τζόι πρωταγωνιστεί στον ομώνυμο ρόλο μαζί με τον Κρις Χέμσγουορθ, την Αλάιλα Μπράουν και τον Τομ Μπερκ.
- Σενάριο: Τζόρτζ Μίλερ, Νίκο Λαθούρις
- Πρωταγωνιστούν: Άνια Τέιλορ-Τζόι, Κρις Χέμσγουορθ
Ο Κρις Χέμσγουορθ υποδύεται τον Ντεμέντους αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες για την ταινία “Furiosa: A Mad Max Saga”
Τι πολιτιστικό και ερμηνευτικό αντίκτυπο είχαν σε εσάς οι ταινίες “Mad Max” του Τζορτζ Μίλερ;
Μεγάλωσα με τον «Mad Max» και τον «Κροκοδειλάκια» και είχαν τεράστιο αντίκτυπο στην παιδική μου ηλικία, την κινηματογραφική μου παιδεία και επίσης με επηρέασαν στο να γίνω ηθοποιός και να ανήκω σήμερα στο χώρο. Έχω πολύ ζωντανές και νοσταλγικές αναμνήσεις βλέποντας ως παιδί τον Mad Max και στη συνέχεια να μιλάω για όσα είδα με τον μπαμπάμου: για τις μοτοσικλέτες, τα αυτοκίνητα και τον κόσμο που δημιούργησε ο Τζορτζ. Ο μπαμπάς μου καβαλούσε μοτοσικλέτες τότε, και ήξερε πολλούς κασκαντέρ. Συνέχιζα για χρόνια να θαυμάζω αυτόν τον κόσμο και εξακολουθώ να αισθάνομαι σαν αυτό το νεαρό παιδί που βλέπει για παρθενική φορά την ταινία. Νιώθω την ίδια ανατριχίλα και ενθουσιασμό, σα να έγινε ένα όνειρο μου πραγματικότητα.
Τι σας κινητοποίησε το ενδιαφέρον όταν έφτασε το σενάριο του “Furiosa” στα χέρια σας;
Θυμάμαι ότι εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ που θα διάβαζα πρώτος το σενάριο. Δεν ήταν αυτό που λέμε «παραδοσιακό σενάριο». Είχε ενσωματωμένα storyboards, αρκετές εικόνες, υποσημειώσεις για το τί θα βλέπαμε σα να διαβάζαμε μυθιστόρημα, και στη συνέχεια ακολουθούσε ο διάλογος και οι σκηνές. Ίσως ήταν ο πιο συναρπαστικός τρόπος για να διαβάσεις αυτό το σενάριο. Δεν ξέρω γιατί οι σεναριογράφοι δεν επιλέγουν αυτό τον τρόπο συγγραφής. Σε ενημέρωνε αμέσως για το τί θα ακολουθούσε και έδινε μια βαθύτερη κατανόηση του ποια θα ήταν η τελική αισθητική της ταινίας.
Επειδή όμως όσες πληροφορίες και να υπάρχουν στο σενάριο, το πιο ενδιαφέρον σκέλος είναι αυτό της εμψύχωσής του χαρακτήρα, πώς αισθανθήκατε για τον χαρακτήρα του Ντεμέντους;
Από τις πρώτες μας συναντήσεις προσπαθήσαμε να τον αποκωδικοποιήσουμε αρκετό μάλιστα καιρό πριν ξεκινήσουμε τα γυρίσματα. Ψάχναμε την ψυχολογία και τη φιλοσοφία που κρύβονται πίσω από «ηγετικούς» δικτάτορες και μεγάλες κυρίαρχες προσωπικότητες μέσα στην ιστορία με το κοινό χαρακτηριστικό να παρουσιάζονται ως πανταχού παρόντες, αιθέριοι και θεϊκοί, με την ικανότητα να χειραγωγούν μια ευάλωτη ομάδα ανθρώπων λέγοντας: «Γνωρίζω τα προβλήματά σας και ξέρω ποιος τα προκάλεσε. Ξέρω ποιοι είναι οι φόβοι σας και ξέρω πώς να τους λύσω». Αυτό το κοινό χαρακτηριστικό της χειραγώγησης που αναγνωρίσαμε στους δικτάτορες ήταν κάτι που θέλαμε να ενσωματώσουμε στον χαρακτήρα… από τον τρόπο που μίλησε, τις ιδέες και τις λεπτομέρειες πίσω από τα λεγόμενά τους, ακόμη και τη φυσική παρουσίαση. Κάπως έτσι φτάξαμε τον αυτοκράτορα της ερημιάς. Θέλαμε να δούμε πως θα ντυθεί, θα κινηθεί, πως θα παρουσιάζεται και χάρισμα θα επιδεικνύεται για να συγκεντρώσει αυτόν τον θησαυρό μηχανών και ανθρώπων που θα τον ακολουθήσουν; Όλα αυτά.
Μαζί με τον Τζορτζ, πώς ανακαλύπτατε καθημερινά τις πτυχές του Ντεμέντους;
Ήταν σκέτη απόλαυση. Είχαμε την πολυτέλεια να το συζητούμε για δύο ή τρία χρόνια πριν από τα γυρίσματα. Ήταν μια συνεχής έρευνα και ανακάλυψη για το τι επρόκειτο να κάνουμε. Είχαμε αυτό το σενάριο που ήταν σαν Βίβλος, το οποίο έπαιρνε τροποποιήσεις, αλλά παρέμενε η εσωτερική μας πυξίδα. Ακόμα κι αν έγιναν αλλαγές, οφείλονταν σε μια σειρά από υπέροχες, δημιουργικές, συνεργατικές συζητήσεις για το πως πχ. «θα μπορούσαμε να εντείνουμε αυτή την κορύφωση με κάποιο τρόπο», «πώς θα μπορούσαμε να τονίσουμε αυτή την ακολουθία δράσης» ή «τί θα ακολουθούσε αυτή τη βίαιη πράξη ως συνέπεια». Ο Τζορτζ έχει πλούσια γνώση και εμπειρία και γνώριζε καλά κάθε πτυχή αυτής της διαδικασίας. Εκείνος «ευθυνόταν» για το franchise που κρατάει ήδη 45 χρόνια, όμως εξακολουθεί να καλωσορίζει τις απόψεις και τη συνεργασία με άλλους. Ένιωσα αρκετά προνομιούχος να μπορώ να καθίσω στο τραπέζι και να προσφέρω ιδέες και προτάσεις, τις οποίες μάλιστα και τις άκουγε και τις συζητούσε.
Η Άνια Τέιλορ-Τζόι προσφέρει στο Furiosa μια μοναχική φιγούρα στον κόσμο ενός τρελού. Πώς ήταν να δημιουργείς μαζί της αυτή τη δυναμική μεταξύ αυτού του πολέμαρχου και του πολεμιστή;
Η ίδια είναι φανταστική. Προσέφερε σε ξέχυλη μορφή την καταστολή, την ευπάθεια και τον φόβο, λόγω του μηχανισμού επιβίωσης του χαρακτήρα της και της παρουσίας της στην ερημιά. Η ίδια αδυνατούσε να δείξει κάτι που εμοιάζε απομακρυσμένο με ενσυναίσθηση ή ευπάθεια ή αδυναμία ή φόβο. Αν όμως δεις πέρα από την επιφάνεια, είναι ένα πηγάδι γνώσης, εμπειρίας, συναισθημάτων, δύναμης. Υπάρχουν πολύ λίγοι άνθρωποι στον πλανήτη, που μπορούν να πουν τόσα πολλά κάνοντας τόσο λίγα. Εκείνη έχει αυτό το υπέροχο δώρο και απλώς προστατεύει έντονα τον χαρακτήρα της. Και αυτό βοήθησε ουσιαστικά γιατί έπρεπε να αισθανθεί μεγάλη αηδία, δυσαρέσκεια και οργή προς τον χαρακτήρα μου. Εγώ όμως έπρεπε να παράσχω αρκετό ερέθισμα για να δικαιολογηθώ. Ήταν υπέροχο αυτό το συγκρουσιακό μέρος, ρίχνοντας ο ένας τον άλλον ιδέες ώστε και οι δύο χαρακτήρες να αναπτυχθούν οργανικά μέσα από την ταινία.
Η δουλειά σας απαιτούσε ώρες στο μακιγιάζ;
Ξεκινούσα στις 3:00 π.μ. από το ξενοδοχείο μου και οι πρώτες τέσσερις ώρες χάνονταν στην καρέκλα μακιγιάζ. Σίγουρα όμως όλο αυτό με βοήθησε στο να φαίνεται πως έχω καταπιεσμένη οργή όταν γύρναγα τις σκηνές μου για αυτό και το χρησιμοποίησα προς όφελός μου. Με δεδομένο ότι δεν είμαι καλός στο να κάθομαι ακίνητος, ήταν ένα πραγματικό μάθημα ακινησίας. Συνήθως νευριάζω όταν αποσπούν την προσοχή μου, αλλά αναγκάστηκα να είμαι σε ένα χώρο ακίνητος για ώρα. Αυτό μου έδωσε αρκετό χρόνο να σκεφτώ τον χαρακτήρα.
Ήταν όλη αυτή η εμπειρία μια πραγματική Οδύσσεια;
Θεωρώ αυτή την ταινία, αν και ανήκει στο σύμπαν του Mad Max ότι αποτελεί μια μοναδική εμπειρία. Η έκταση της χρονικά είναι πάνω από 15 χρόνια αν το καλοσκεφτείτε. Είναι σαν μια επική ιστορία του Σαίξπηρ: Το ανακάτεμα της εξουσίας και μια πραγματική μάχη Πνεύματος από τους αθάνατους Τζο, Ντεμέντους, Φουριόζα, που πολεμούν για αυτούς τους διαφορετικούς πόρους. Είναι σαν βενζίνη με υψηλά οκτάνια, γεμάτη αδρεναλίνη, μέσα στη δράση. Παράλληλα όμως είναι μια πραγματική ιστορία με αληθινούς χαρακτήρες. Έτσι είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για τους θεατές που θα γνωρίσουν αυτή την ταινία στη μεγάλη οθόνη.
Πηγή: ertnews.gr
<>
Ροή Ειδήσεων
11/10/2024 | 11:45
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος: «Εύχομαι να ξαναβγεί ο Κασσελάκης και να πάει τον ΣΥΡΙΖΑ στο 3%»
11/10/2024 | 11:40
Γάζα- UNICEF: Συμφωνήθηκαν παύσεις εχθροπραξιών για τον 2ο γύρο εμβολιασμού παιδιών κατά της πολιομυελίτιδας
11/10/2024 | 11:34
Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Η Άννα Βίσση ενοχλήθηκε από τις πληροφορίες για το πόσα έβγαλε από τη συναυλία»
11/10/2024 | 11:30
Cash or Trash – “Έσπασε” στη Δέσποινα Μοιραράκη για τον άντρα της: “Τον σκότωσαν γιατί είχε βρει πετρέλαιο”
11/10/2024 | 11:24
Αστυνομική επιχείρηση στην Κέρκυρα για την εξάρθρωση κυκλώματος διαφθοράς – Συνελήφθησαν 4 εφοριακοί και ένας λογιστής
11/10/2024 | 11:20
Εθνική Πινακοθήκη Λονδίνου: Ακτιβιστές κάλυψαν πίνακα του Πικάσο με την εικόνα μητέρας και παιδιού αιματοβαμμένους, στη Γάζα
11/10/2024 | 11:18
Νέα υπόθεση εκβιασμών στη ΔΟΥ Κέρκυρας – Χειροπέδες σε τέσσερις εφοριακούς και λογιστή
11/10/2024 | 11:15
Ζαχαριάδης για Κασσελάκη: Δεν μπορεί να είναι πρόεδρος ενός κόμματος κάποιος που δεν σέβεται τις αρχές, τις αξίες του και το απειλεί με μηνύσεις και με εισαγγελέα (audio)
11/10/2024 | 11:15
Τραΐανός Δέλλας: Παραιτήθηκε από το τιμόνι του ΟΦΗ λόγω σοβαρού προσωπικού προβλήματος
11/10/2024 | 11:10
Κράτη του Κόλπου καλούν τις ΗΠΑ να εμποδίσουν το Ισραήλ να βομβαρδίσει τις πετρελαϊκές εγκαταστάσεις του Ιράν – Τι φοβούνται
11/10/2024 | 11:07
Νίκος Παππάς: Κάλεσε τον Πέτρο Παππά να δεσμευτεί ρητά από τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τους στρατευμένους
11/10/2024 | 11:00
Το μυστικό της μακροζωίας βασίζεται περισσότερο στα γονίδια παρά στη διατροφή, υποστηρίζει νέα μελέτη
10/10/2024 | 14:53
Υπέρ Δούκα ο Νίκος Παπανδρέου : “Ανάμεσα στη στασιμότητα και την Αλλαγή, προσωπικά, συνήθως επιλέγω το δεύτερο”
10/10/2024 | 16:29
Λιάγκας: «Έκανα λάθος, αναλαμβάνω την ευθύνη» λέει μετά τις αντιδράσεις για το ρεπορτάζ με το ακίνητο όπου πέθανε ο Μπάλντοκ
10/10/2024 | 13:10
Γιώργος Λιάγκας: «Έλεγαν ότι ψέματα έκανα μια σχέση, για να τους πείσω ότι δεν είμαι ομοφυλόφιλος επειδή τελικά έχω σχέση με τον Κασσελάκη»»
10/10/2024 | 07:19
Δείτε live: Μίλτον: Με ανεμοστρόβιλους και κύματα καταιγίδας πλήττει τη Φλόριντα – Θύματα στο Σεν Λούσι
10/10/2024 | 10:45