Αθήνα

16 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Τέλος τα εμβόλια AstraZeneca στην Ε.Ε. – Τι θα γίνει με όσους έχουν ήδη κλείσει ραντεβού και τις δεύτερες δόσεις

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Νέα εποχή για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου – Το νέο σήμα του θεσμού (ΒΙΝΤΕΟ)

«Τον δύσκολο χειμώνα τον οποίο διανύσαμε, εκτός από την προετοιμασία του καλλιτεχνικού προγράμματος 2021 και την υλοποίηση της επιτυχημένης πλατφόρμας νέων δράσεων που εγκαινιάσαμε (OPEN PLAN), εργαστήκαμε για τον ανασχεδιασμό της εταιρικής μας ταυτότητας, στο πλαίσιο της ευρύτε-ρης ανανέωσης του θεσμού», ανακοινώθηκε σήμερα από το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.

Επισημαίνεται επιπλέον, από την Καλλιτεχνική Διευθύντρια, Κατερίνα Ευαγγελάτου:

Το ισχύον έως σήμερα λογότυπο συνόδευσε επιτυχημένα το Φεστιβάλ από το 1998. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, τo Φεστιβάλ εξελίχθηκε ως θε-σμός, αντικρύζοντας το μέλλον και εκτός των ελληνικών συνόρων. Σήμερα, αντλούμε έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του εμβληματικού θεσμού και την μετεξελίσσουμε, οικοδομώντας πάνω σ’ αυτήν μια σύγχρονη καλλιτεχνική ταυτότητα. Μετρώντας περισσότερα από 66 έτη διαδρομής, η νέα αυτή ταυτότητα έχει σκοπό να συμβάλει, μεταξύ άλλων, στην ανάδειξη της ιστορικής συνέχειας του φορέα, μέσα από τον πρωτοπόρο χαρακτήρα του και τον ρόλο του ως ενός από τους σημαντικότερους ευρωπαϊκούς αλλά και παγκόσμιους πολιτιστικούς οργανισμούς.

Η σχέση μας με το εξωτερικό είναι βαρύνουσας σημασίας: Είμαστε ένα Φε-στιβάλ Ελληνικό, Ευρωπαϊκό και διεθνές. Απευθυνόμαστε στο εγχώριο κοινό αλλά και στους χιλιάδες διεθνείς επισκέπτες της Ελλάδας, γι’ αυτό και συστη-νόμαστε με το διεθνές μας όνομα: Athens Epidaurus Festival. Με το βλέμμα στραμμένο προς τα έξω, παρουσιάζουμε διεθνείς καλλιτέχνες και το έργο τους, σχεδιάζουμε καινοτόμες ερευνητικές δράσεις, που απευθύνονται σε ειδικούς αλλά και το ευρύτερο κοινό, ενώ, ταυτόχρονα, επενδύουμε στο εγχώριο καλλιτεχνικό δυναμικό στους τομείς του Θεάτρου, της Μουσικής, του Χορού, των Εικαστικών, της Περφόρμανς και των Εκδόσεων, με σκοπό όχι μόνο να παρουσιάσουμε τα έργα Ελλήνων καλλιτεχνών αλλά και να τα εξαγάγουμε. Εκτός από τις μεγάλες μετακλήσεις, τις οποίες είχε συνηθίσει το κοινό στο πρόγραμμά μας, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις διεθνείς συμπαραγωγές, που μας τοποθετούν στον παγκόσμιο καλλιτεχνικό χάρτη, πλάι σε αντίστοιχους οργανισμούς και Φεστιβάλ του εξωτερικού.

Το οπτικό σύστημα που δημιουργήθηκε από τον διεθνή Designer / Creative Director Δημήτρη Παπάζογλου και την ομάδα του DpS / Athens, αποτελεί μία σταθερή, αναγνωρίσιμη εικόνα που συνομιλεί με ευελιξία με την ολοένα εξε-λισσόμενη ταυτότητά μας. Ένα σύστημα επικοινωνίας, που στόχο έχει να συ-νοδεύσει αποτελεσματικά το όραμα και την ευχή μας για ένα Φεστιβάλ χωρίς περιορισμούς στον χώρο και τον χρόνο.

 

«Η ξένη»: Προδημοσίευση από το βιβλίο του Άρτουρ Σνίτσλερ
Απάντηση του ΥΠΠΟΑ στη Liberation για την Ακρόπολη- Κάνει λόγο για «ανακριβή στοιχεία» δημοσιεύματός της
Μότσαρτ με τον Λεωνίδα Καβάκο και την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
Η Επιτροπή των Ειδικών θα εξετάσει το άνοιγμα μουσείων, σινεμά & θεάτρων – Τι προτείνει η κυβέρνηση
Ακρόπολη: 3 βραβεία απέσπασε ο νέος φωτισμός της
ΗΠΑ: Αυτό είναι το πιο ακριβό έργο τέχνης στον κόσμο – Πού βρίσκεται (ΒΙΝΤΕΟ)