Αθήνα

10 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Κορονοϊός: «Ακούμε τους ασθενείς να φωνάζουν, σας παρακαλώ λυτρώστε με» – Συγκλονιστική μαρτυρία διευθύντριας της ΜΕΘ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Περιμένοντας τον Γκοντό» …αλλιώς, στο Σύγχρονο Θέατρο από 29/10 | σκηνοθεσία: Έλενα Μαυρίδου

Το σπουδαίο έργο ανεβαίνει ξανά για λίγες παραστάσεις, σε αυτή του την ιδιαίτερη εκδοχή, έχοντας κερδίσει κοινό και κριτικούς. Αυτή τη φορά, παρουσιάζεται στο Σύγχρονο Θέατρο, στο Γκάζι.

Εστιάζοντας στο κινησιολογικό κομμάτι και σε μια εναλλακτική «ανάγνωση» των χαρακτήρων, η Έλενα Μαυρίδου έχει στήσει μια παράσταση – πρόταση για το σπουδαίο έργο του Μπέκετ.

Ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν ονειρεύονται, περιμένοντας κάποιον κύριο Γκοντό. Λίγο παραπέρα, κι άλλοι Βλαδίμηροι και Εστραγκόν, παραλλαγές του εαυτού τους. Όλοι κινούνται μέσα σ’ ένα τετράγωνο προκαλώντας την αίσθηση ότι στη θέση τους θα μπορούσαν να είναι κάποιοι άλλοι, οποιοιδήποτε άλλοι, όλοι όσοι έγιναν κατά καιρούς στη ζωή τους, όλοι όσοι θα μπορούσαν να γίνουν και δεν έγιναν ποτέ. Όλα τα πρόσωπα και προσωπεία του εαυτού τους. Το δέντρο, όμως, το σημείο συνάντησης του πιο διάσημου θεατρικού ραντεβού, δεν υπάρχει πια. Στη θέση του δέντρου έχει μείνει μόνο μια δεσμίδα φωτός. Μα πότε θα έρθει, επιτέλους, ο Γκοντό να τους σώσει;

Ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, μια «τραγικωμωδία σε δυο πράξεις», όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος ο Μπέκετ, το Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot, 1948), αποτελεί ένα αριστούργημα της σύγχρονης δραματουργίας. Παρά τις διαφορετικές ερμηνείες που το συνέδεσαν με τις ψυχαναλυτικές θεωρίες του Φρόυντ και του Γιουνγκ, τον Ψυχρό Πόλεμο, τον Υπαρξισμό, ακόμη και με τον Χριστιανισμό, το έργο παραμένει μια διαχρονική παραβολή για την τάση του ανθρώπου να περιμένει πάντοτε την έξωθεν σωτηρία. Όπως, άλλωστε, υποστήριζε κι ο ίδιος ο Μπέκετ, το νόημα του έργου βρίσκεται στο Περιμένοντας και όχι στον ίδιο τον Γκοντό, την ταυτότητα του οποίου δε γνώριζε ούτε ο ίδιος ο συγγραφέας.

Σ’ αυτόν τον μη τόπο και μη χρόνο, ο Μπέκετ έρχεται να φωτίσει ακόμη μια φορά τα αδιέξοδα της πιο κωμικής, ποιητικής και θλιβερής ύπαρξης. Της δικής μας.

Ταυτότητα

Σκηνοθεσία –Δραματουργία- Ιδέα σκηνικού χώρου-κίνηση: Έλενα Μαυρίδου

Μετάφραση: Αλεξάνδρα Παπαθανασοπούλου

Κοστούμια – Μάσκες: Ιωάννα Πλέσσα

Μουσική σύνθεση – Σχεδιασμός ήχου: Γιώργος Μαυρίδης

Σχεδιασμός φωτισμών: Περικλής Μαθιέλλης

Βοηθός σκηνοθέτιδος: Φωτεινή Μποστανίτη

Επιμέλεια κειμένων – Συνεργάτιδες δραματουργίας: Νατάσα Εξηνταβελώνη, Μαρία Μοσχούρη

Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης

Αφίσα: Θάνος Κερμίτσης

 

Παίζουν: Έλενα Μαυρίδου, Γιάννης Λεάκος, Δήμητρα Κούζα, Έκτορας Λιάτσος, Βασίλης Κουλακιώτης, Χριστίνα Μαριάννου, Γιάννης Κατσιμίχας.

 

Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theatre/sygxrono/perimenontas-ton-godo

Διάρκεια παράστασης: 80 λεπτά

 

Τιμές εισιτηρίων και μέρες

Πέμπτη 21:15 / Εισιτήρια: από 11 € ως 16 €

Σάββατο 18:15 / Εισιτήρια: από 13 € ως 17 €

Κυριακή 21:15 / Εισιτήρια: από 13 € ως 17 €

 

*Για την ασφαλή διεξαγωγή των παραστάσεων θα τηρηθούν σχολαστικά όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα διασφαλίζουν τόσο τους θεατές όσο και τους εργαζόμενους του θεάτρου. Τα μέτρα προστασίας θα ανακοινωθούν αναλυτικά μέσα από την ιστοσελίδα μας www.sychronotheatro.gr. Πληροφορίες: στο ταμείο του θεάτρου, τηλ.: 2103464380

 

«Σπίτι με το MEGA»: Ο Σαββόπουλος απαντά με «Χατζιδάκι» στις κατηγορίες για κλεμμένες μελωδίες
Θέατρο στο σπίτι απόψε από το Εθνικό Θέατρο – Ποια παράσταση θα μεταδοθεί
Η Google τιμά με doodle την Fanny Eaton: Η Τζαμαϊκανή μούσα των Προραφαηλιτών ζωγράφων
Υπουργείο Πολιτισμού: Στηρίζει την ελληνική κινηματογραφία με 1.350.000 ευρώ, λόγω κορονοϊού
Οι παραστάσεις του Εθνικού συνεχίζονται σε LIVE STREAMING! Τι θα δούμε αυτή την εβδομάδα
«Κουρέας της Σεβίλλης» ο Χαραλαμπόπουλος στο «Ακροπόλ», με… αδιευκρίνιστη ημερομηνία πρεμιέρας!