Ομελέτα με κοτόπουλο για πρόσληψη πρωτεϊνης: Θα γίνει το αγαπημένο σου γεύμα!

Κοτόπουλο, αβγά και λαχανικά για ένα σούπερ γεύμα αποκατάστασης και ενίσχυσης της μυϊκής σας μάζας αμέσως μετά το γυμναστήριο ή πριν από αυτό!

Υλικά
κοτόπουλο στήθος ή μπούτι (κομμένο σε μπουκιές)
αυγά (όσα θέλετε)
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
ντομάτες ψιλοκομμένες ή ντοματάκια κομμένα στη μέση
πιπεριές κόκκινες
κασέρι (ή άλλο τυρί )
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη
ελαιόλαδο

Διαβάστε την συνέχεια στο manslife.gr

Δείτε επίσης

20 εύκολες και οικονομικές ιδέες για το μεσημεριανό τραπέζι

Πόσες φορές μέσα στη μέρα αναρωτιέστε τι θα μαγειρέψετε αύριο το μεσημέρι;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *