Αθήνα

21 oC

αραιές νεφώσεις

Πιπερονάτη και ετοιμαστείτε για μεγάλες… βούτες!

Ως γνωστόν οι πιπεριές (πράσινες, κόκκινες, κίτρινες) περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά κυρίως είναι καλή πηγή των βιταμινών Α και C.

H βιταμίνη Α προστατεύει τον οργανισμό από λοιμώξεις και κάνει καλό στην όραση ενώ η Βιταμίνη C βελτιώνει την αγγειακή κυκλοφορία, βοηθά στη σύνθεση του κολλαγόνου, στον μεταβολισμό των αμινοξέων και στην απελευθέρωση διαφόρων ορμονών στα επινεφρίδια.

Οπότε τι καλύτερο από το να συνδυάσουμε τις αγαπημένες μας πιπεριές (για όσους βέβαια δεν τους πειράζει το στομάχι τους) με φρέσκιες ντομάτες και σάλτσα μαζί με τυρί φέτα!

Υλικά συνταγής

30 πιπεριές κέρατα

6 ντομάτες κομμένες σε κύβους ή 1 συσκευασία ντομάτες κονκασέ εμπορίου

1 φλιτζ. φέτα ή λευκό τυρί

1 φλιτζ. ελαιόλαδο

½ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο

αλάτι

πιπέρι

Διαβάστε τη συνέχεια της συνταγής στο cooklos.gr

Send this to a friend