Αθήνα

10 oC

αραιές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Λιγνάδης: «Χρησιμοποιούσε βωμολοχίες μπροστά σε πάρα πολλά παιδιά – Eίχε ειπωθεί ένα “αστείο” πως… εγώ είμαι μεγάλος για εκείνον» (vid)»

TECH

Έρευνα devolo Greece: Οι δυσκολίες της τηλεκπαίδευσης σε καιρούς lockdown

H devolo Greece σε συνεργασία με το InfoKids.gr, πραγματοποίησε έρευνα όπου γονείς κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την τηλεκπαίδευση.

Δείτε επίσης

«Τα παιδιά μου έχουν Lower και Proficiency»: Η ατάκα του πατέρα των ανήλικων που ξυλοκόπησαν τον σταθμάρχη εξόργισε το Διαδίκτυο
Σέρρες: Συνελήφθη οικογένεια που αρνήθηκε να υποβληθεί σε rapid test

Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου και τέλος Νοεμβρίου του 2020, μεταξύ των επισκεπτών του InfoKids.gr, και ενώ ήταν σε πλήρη λειτουργία η τηλεκπαίδευση λόγω και του 2ου lock down. Η δομή της έρευνας, ούσα ανώνυμη, διασφάλιζε τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων και σκοπό είχε να συγκεντρώσει χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα αλλά και τα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης, καθώς και την γενικότερη  αξιολόγησή της από τους γονείς.

Το Δελτίο Τύπου περιλαμβάνει:

·         Μόλις το 24% των μαθητών είχε πλήρη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση

·         Πόσο αποδοτικά κρίνουν οι γονείς τα μαθήματα εξ αποστάσεως;

·         «Τι προβλήματα αντιμετωπίσατε με τα διαδικτυακά μαθήματα;»

·         Με τη devolo μπορείτε να έχετε το ιδανικό οικιακό δίκτυο για τηλεργασία και τηλεκπαίδευση

Συστήνοντας το κοινό μας

Συστήνοντας το κοινό που ανταποκρίθηκε, σας γνωρίζουμε το προφίλ των μαθητών όπως μας το έδωσαν οι γονείς που έλαβαν μέρος. Ξεκινώντας από την εκπαιδευτική βαθμίδα, βλέπουμε ότι το 66% των μαθητών είναι στο δημοτικό, το 21% είναι στο γυμνάσιο και μόλις το 13% είναι στο λύκειο. Οι επισκέπτες του InfoKids.gr είναι οι πλέον κατάλληλοι για να μας απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν τις δυσκολίες της τηλεκπαίδευσης αλλά και την αποδοτικότητά της σε σχέση με το μάθημα στη σχολική τάξη.

Στην πανελλαδική αυτή έρευνα συμμετείχαν 463 άτομα.

Μόνο το 24% των μαθητών είχε πλήρη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, μόλις το 24% των μαθητών μπόρεσε να λάβει μέρος σε ένα σταθερό πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης από το σχολείο του και να καλύψει πλήρως την ύλη, σύμφωνα με τις απαντήσεις των γονέων. Αυτό συνέβη επειδή πολύ μικρό ποσοστό σχολείων μπόρεσε να συνεχίσει κανονικά το πρόγραμμα των μαθημάτων μέσα από τις ηλεκτρονικές τάξεις.

Θετικό είναι το γεγονός ότι έστω και σε μικρότερη κλίμακα, όπου τα σχολεία παρέδιδαν κάποια από τα μαθήματα online, το 54% των μαθητών τα παρακολούθησε και δεν έμεινε πολύ πίσω στην ύλη. Σε αυτή την περίπτωση δόθηκε προτεραιότητα σε μαθήματα μεγαλύτερης βαρύτητας ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ξένες γλώσσες, τα καλλιτεχνικά, η πληροφορική και άλλα δεν συμμετείχαν στην on line εκπαίδευση.

Δυστυχώς, το 22% των μαθητών δεν παρακολούθησε μαθήματα online από το σχολείο, είτε γιατί ήταν στην ευχέρεια του δασκάλου/καθηγητή η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οnline ή ασκήσεις μέσω email), είτε γιατί κάποια σχολεία δεν παρείχαν καθόλου τη δυνατότητα στους μαθητές να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους μέσα στην καραντίνα.

Να σημειώσουμε ότι οι παραπάνω απαντήσεις προέκυψαν και κρίνοντας την εκπαιδευτική διαδικασία της 1ης καραντίνας, καθώς υπήρξαν συμμετοχές κατά το μήνα Οκτώβριο όπου δεν ίσχυε η τηλεκπαίδευση.

Πόσο αποδοτικά κρίνουν οι γονείς τα μαθήματα εξ αποστάσεως;
Ένας βασικός άξονας της έρευνας ήταν η αξιολόγηση της τηλεκπαίδευσης από τους γονείς και το κατά πόσο αυτή ήταν αποτελεσματική. Μόνο το 7% των γονέων έκριναν ότι τα online μαθήματα ήταν το ίδιο ή περισσότερο αποδοτικά σε σχέση με τη δια ζώσης εκπαίδευση. Το 54%, πιστεύει ότι ήταν μεν αποδοτικά αλλά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσουν το μάθημα της τάξης. Τέλος, το 39% έκρινε ότι τα μαθήματα από το σπίτι δεν μπόρεσαν να προσφέρουν τις απαραίτητες γνώσεις στα παιδιά. Με αυτά τα αποτελέσματα είναι εύκολο να δούμε ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπόρεσε να αντικαταστήσει επαρκώς το σχολείο.

Αυτό το συμπέρασμα έρχεται να επιβεβαιώσει το 85% των γονέων, οι οποίοι δήλωσαν ότι προτιμούν για το παιδί τους την δια ζώσης εκπαίδευση καθώς «ακόμα δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε γνωστικά την online διδασκαλία» και «γιατί η αλληλεπίδραση καθηγητή-μαθητή είναι αναντικατάστατη». Το πιο σημαντικό που επισημαίνουν πολλοί γονείς είναι ότι «πέραν του μαθησιακού, τα παιδιά πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν και τις υπόλοιπες δεξιότητες τους κάτι που επιτυγχάνεται μόνο δια ζώσης». Το 15% από την άλλη πλευρά, προτιμάει την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση γιατί είναι πιο ασφαλής, τα παιδιά συγκεντρώνονται πιο εύκολα και δεν χάνεται χρόνος σε μετακινήσεις και καθυστερήσεις στην τάξη.

Τέλος, μέσα από την έρευνα προέκυψε ότι το 83% πιστεύει ότι η διδασκαλία εξ’ αποστάσεως είναι μια καλή εναλλακτική σε περίπτωση lockdown ενώ το 17% δεν το κρίνει αποτελεσματικό και θα επιθυμούσε να βρεθούν άλλες λύσεις.

Τα τεχνικά προβλήματα με τα διαδικτυακά μαθήματα

Και ενώ τα μαθήματα σε όλη τη χώρα συνεχίζονται είτε δια ζώσης πλέον για τα δημοτικά, είτε με την εξ αποστάσεως λειτουργία τους μέσω τηλεκπαίδευσης για τα γυμνάσια και τα λύκεια, το No1 πρόβλημα που παραμένει, ήταν και είναι η σύνδεση στο οικιακό δίκτυο, για το 56% των ερωτηθέντων. Το Νο2 πρόβλημα, σε ποσοστό 20% ήταν η ανεπάρκεια κατάλληλου εξοπλισμού στο σπίτι για να υποστηρίξει τις online τάξεις για τους μαθητές. Επίσης, ένα ποσοστό που φτάνει στο 17% δηλώνει ότι υπήρχε ανεπάρκεια και από την πλευρά του σχολείου, ως προς το διαθέσιμο εξοπλισμό για την κάλυψη όλων των αναγκών ενός σχολείου. Το 7% δήλωσε πως είχε πρόβλημα με την ασφάλεια των παιδιών στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό (hardware αλλά και σύνδεση) που είχαν στη διάθεσή τους οι γονείς, ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των μαθημάτων, σε ερώτηση με πολλαπλές απαντήσεις, τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: Το 45% απάντησε ότι η εμβέλεια του Internet  δεν είναι καλή σε όλο το σπίτι και αναζητεί λύση για το θέματα αυτό.

Το 41% απάντησε ότι ο εξοπλισμός που διαθέτει (υπολογιστής / laptop) χρειάζεται αναβάθμιση. Εδώ να σημειώσουμε ότι το 76%, δήλωσε ότι δεν υπήρξε καμία υποστήριξη από το σχολείο όσον αφορά στον εξοπλισμό των μαθητών με τα απαραίτητα μηχανήματα και περιφερειακά, ενώ το 20% δήλωσε ότι το σχολείο παρείχε τον κατάλληλο εξοπλισμό σε οικογένειες που τον είχαν ανάγκη. Μόνο το 4% είχε πλήρη υποστήριξη από το σχολείο σε θέματα εξοπλισμού.

Ένα ποσοστό που ανέρχεται στο 26% δήλωσε ότι το απασχολεί και χρειάζεται περισσότερη ασφάλεια για το Internet ενώ ακόμα ένα 25% χρειάζεται αναβάθμιση στο Internet (γραμμή ή router).

Μόλις το 15% δήλωσε ότι είναι πλήρως εξοπλισμένο για την εκπαίδευση από το σπίτι τόσο όσον αφορά στο hardware, όσο και από σύνδεση στο Internet.

Με τη devolo μπορείτε να έχετε το ιδανικό οικιακό δίκτυο για τηλεργασία και τηλεκπαίδευση

Η devolo είναι μία εταιρεία η οποία αφουγκράζεται τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων χρηστών. Σε αυτόν άλλωστε το δρόμο κινήθηκε με τη δημιουργία της τεχνολογίας και των νέων powerlines, devolo Magic, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις, κυρίως ως προς την ασφάλεια και ταχύτητα στο Internet. Τα προϊόντα της σειράς devolo Magic κάνουν τις διαδικασίες που σχετίζονται με το Internet, τόσο εύκολες: γρήγορο cloud και online gaming, video streaming σε κορυφαία ανάλυση ή chatting με φίλους σε βίντεο-κλήση. Ταυτόχρονα, τα νεότερα σε ηλικία μέλη της οικογένειας «σερφάρουν» με ασφάλεια μέσω των λειτουργιών parental control, ενώ όλοι οι προσαρμογείς Magic λειτουργούν μεταξύ τους ασφαλώς και κρυπτογραφημένα, χάρη στην βελτιωμένη κρυπτογράφηση των 128-bit, προσφέρει ισχυρή προστασία απέναντι σε ανεπιθύμητες προσπάθειες παραβίασης. Το ασύρματο δίκτυο είναι επίσης προστατευμένο με WPA2 και WPA3 encryption.

Τέλος, όλα τα προϊόντα Magic υποστηρίζουν τις νέες τεχνολογίες του Mesh WiFi και έτσι η σύνδεση πολλαπλών συσκευών δεν αποτελεί πλέον λόγο για μειωμένη ταχύτητα στο Internet. Ως νέο χαρακτηριστικό του Mesh, τα devolo Magic 2 WiFi next διαθέτουν και τη λειτουργία access point steering, όπου οι συσκευές είναι μόνιμα συνδεδεμένες στο ισχυρότερο σημείο πρόσβασης ακόμα και όταν ο χρήστης μετακινείται μέσα στο σπίτι.

Να σημειώσουμε ότι η devolo παρέχει εγγύηση κατασκευαστή τριών ετών για τις συσκευές της. Σε περίπτωση βλάβης εντός της εγγύησης γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται Δε – Πα από 09:00 έως 17:00, στα ελληνικά, στο τηλ. +30 22210 84387 με χρέωση αστικής κλήσης από σταθερό τηλέφωνο. Η τιμή διαφοροποιείται για κλήσεις από το εξωτερικό.

Περισσότερα για την devolo και τα προϊόντα της μπορείτε να βρείτε στο www.devolo.gr

Σχετικά με την devolo

Η devolo κάνει το σπίτι και τις πρίζες πιο έξυπνα και εμπνέει τους καταναλωτές καθώς και τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες του ψηφιακού κόσμου. Οι λύσεις οικιακής δικτύωσης devolo προσφέρουν Internet υψηλής ταχύτητας και τέλειο Mesh WiFi σε οποιαδήποτε γωνιά του σπιτιού μέσω της υπάρχουσας ηλεκτρικής καλωδίωσης. Επιπλέον, στον επαγγελματικό κλάδο, η devolo κάνει το όραμα του ολοκληρωμένου Internet of Things, πραγματικότητα. Είτε εργάζεστε σε βιομηχανικά έργα είτε στον μεταβαλλόμενο κλάδο της ενέργειας, όπου απαιτούνται ασφαλείς επικοινωνίες και δεδομένα υψηλής απόδοσης, όλοι οι επαγγελματίες βασίζονται στην devolo. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2002 και εκπροσωπείται σε 19 χώρες με τις δικές της θυγατρικές και συνεργάτες.

«Αποτυπώματα» λιωμένου πάγου στον Άρη- Για ύπαρξη κάποιας μορφής ζωής, κάνουν λόγο οι ερευνητές (BINTEO)
Messenger: «Έπεσε» η υπηρεσία μηνυμάτων του Facebook
Clubhouse: Η εφαρμογή για την οποία μιλούν όλοι
NASA: Νέο βίντεο από την ιστορική προσεδάφιση του Perseverance στον Άρη
NASA: Νέες συγκλονιστικές εικόνες από την στιγμή της προσεδάφισης του Perseverance στον Άρη (BINTEO)
NASA: Το ρομποτικό ρόβερ «Perseverance» προσεδαφίστηκε στον Άρη- Η πρώτη εικόνα που έστειλε