Αθήνα

7 oC

αραιές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Η πρώτη συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη σε ηλικία 23 ετών! Όταν έλεγε πως ο «Μαρξισμός είναι ελκυστικός»

TECH

Θέλεις να έχεις το «πάνω χέρι» στο διαδικτυακό φλερτ; Ιδού όσα… δεν πρέπει να πεις για σένα

Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, ιδιαίτερα οι λιγότερο τολμηροί, χρησιμοποιούν πλέον το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναπτύξουν σχέσεις με άτομα που προηγουμένως δεν γνώριζαν. Να φλερτάρουν δηλαδή με αγνώστους.

Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, ιδιαίτερα οι λιγότερο τολμηροί, χρησιμοποιούν πλέον το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναπτύξουν σχέσεις με άτομα που προηγουμένως δεν γνώριζαν. Να φλερτάρουν δηλαδή με αγνώστους.

Υπάρχουν μάλιστα κι εφαρμογές που εξυπηρετούν αποκλειστικά αυτόν τον τελευταίο σκοπό. Εκεί κάθε χρήστης καλείται να καλύψει μια φόρμα στο λογαριασμό του με τα προσωπικά του στοιχεία και χαρακτηριστικά, για να αποτελέσει πόλο έλξης.

Ποια είναι όμως τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούν να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να ξενερώσουν έναν ενδιαφερόμενο;

Την απάντηση δίνει ο επικεφαλής της ιστοσελίδας γνωριμιών Illicit Encounters, Κρίστιαν Γκραντ, που διεξήγαγε έρευνα σε 400 χιλιάδες λογαριασμούς χρηστών και διαπίστωσε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις που χρησιμοποιούνται τόσο από γυναίκες, όσο και από άντρες στο διαδίκτυο, λέξεις που υποτίθεται ανταποκρίνονται στην προσωπικότητα τους, όμως τελικά λειτουργούν μπούμερανκγ.

Πιο συγκεκριμένα, μόνο το 0.3% των αντρών έδειξε να γοητεύεται από γυναίκες που δήλωναν πως είναι χαρούμενες και αντίστοιχα, ένα ποσοστό 0.4% του γυναικείου κοινού έδειξε να γοητεύεται από άντρες που αισθάνονταν χαρούμενοι στη ζωή τους.

Και στις δύο περιπτώσεις αυτό σήμαινε ότι τα δύο φύλα αναζητούν έναν άνθρωπο που θα μπορέσουν να φέρουν την ευτυχία στη ζωή του και όχι έναν άνθρωπο που ήδη τη βιώνει.

Στην πρώτη όμως θέση των λέξεων που κανείς θα έπρεπε να αποφύγει, αν θέλει να καταφέρει ένα ραντεβού, είναι το επίθετο «ντροπαλή/ος», που δηλώνει εσωστρέφεια.

Από την άλλη πλευρά, η έρευνα έδειξε, ότι και τα δύο φύλα τείνουν να αναζητούν την αυτοπεποίθηση στο άλλο τους μισό, για το λόγο αυτό δεν θα ήταν κακό, αν κανείς απλά τόνιζε αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα του, για να γίνει πιο ελκυστικός (7% των αντρών και 9% των γυναικών έψαχναν για ένα χαρακτήρα με αυτοπεποίθηση).

Ως προς τις γυναίκες, η λέξη «curvy» που αναφέρεται στο σώμα με καμπύλες, βρέθηκε στην όγδοη θέση των πιο ελκυστικών χαρακτηρισμών, καθώς φάνηκε ότι «ανάβει» τους άντρες και είναι πιθανό να οδηγήσει σε ένα ραντεβού.

Ωστόσο, όπως αναφέρει και το bovary, μόλις το 0.6% των γυναικών την χρησιμοποίησαν, πιθανότατα επειδή συνδέεται με την έννοια του σωματικού βάρους.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα οι άντρες (15%) αναζητούν τη γυναίκα εκείνη που είναι σέξι και το γνωρίζει, σε αντίθεση με τις γυναίκες που δεν ελκύονται από το αντίθετο φύλο που «φωνάζει» για τη σεξουαλικότητα του, για αυτό και ψάχνουν ένα δυνητικό σύντροφο που θα υπερηφανεύεται για την τιμιότητα του.

Samsung Galaxy S21: Παρακολουθήστε την παρουσίαση (BINTEO)
YouTube: Έβαλε «μαύρο» στο κανάλι του Τραμπ για μία εβδομάδα
Twitter: Aπώλειες 2,5 δισεκ. δολαρίων μετά την οριστική αναστολή του λογαριασμού του Τραμπ
Click and collect: Η λύση για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις δεμάτων – Έρχεται νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση παραγγελιών
WhatsApp: Ή μοιράζεστε τα δεδομένα με το Facebook, ή… αντίο
WhatsApp: Αυτά είναι τα κινητά χάνουν την εφαρμογή με την αλλαγή του έτους