Αθήνα

26 oC

σποραδικές νεφώσεις

Τέρμα τα έτοιμα! - Τι πρέπει να τρώμε στη παραλία για να είμαστε υγιείς

Τέρμα τα έτοιμα! - Τι πρέπει να τρώμε στη παραλία για να είμαστε υγιείς

Αναψυκτικά, παγωτά, κρουασάν. Όταν πηγαίνουμε στην παραλία μόνο υγιεινά δεν τρώμε.

[adsense]

Όταν παίρνουμε φαγητό από έξω, ακόμα και οι πιο «υγιεινές» επιλογές κρύβουν θερμίδες και λίπη ενώ κανένας μας δεν ξέρει τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται.

Και επειδή πρέπει να προσέχουμε την υγεία και το σώμα μας, το καλύτερο είναι να ετοιμάζουμε σνακ στο σπίτι και να τα παίρνουμε στην παραλία.

Ας δούμε, λοιπόν, τα κατάλληλα τρόφιμα για τη θάλασσα: 

Φρούτα: Είναι η καλύτερη επιλογή. Αποφεύγοντας τους χυμούς από το μπαρ της παραλίας, παίρνουμε λιγότερες θερμίδες, έχουμε πιο πολύ την αίσθηση του κορεσμού και, παράλληλα, κρατάμε το σώμα μας πιο ενυδατωμένο. Μπορούμε να προτιμήσουμε τα φρούτα που μεταφέρονται εύκολα, όπως τα ροδάκινα, τα βερίκοκα και τα κεράσια. Ωστόσο, αν έχουμε ψυγείο παραλίας, μπορούμε να επιλέξουμε και άλλα φρούτα, όπως καρπούζι ή πεπόνι και να τα διατηρήσουμε σε ένα μικρό τάπερ μέσα στο ψυγείο.

Ανάλατοι ξηροί καρποί: Αν πρόκειται να μείνουμε παραπάνω στην παραλία και φοβόμαστε ότι τα φρούτα δεν θα μας κρατήσουν χορτάτους για πολλές ώρες, η επόμενη επιλογή είναι οι ανάλατοι ξηροί καρποί, οι οποίοι αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης και λίπους και θα μας γεμίσουν ενέργεια. Είναι σημαντικό, όμως, να είναι ανάλατοι για να μην μας αφυδατώσουν. Στην ίδια κατηγορία των σνακ μπορούμε για ποικιλία να εντάξουμε και αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, όπως cranberries, blueberries, μύρτιλα και σταφίδες.

Μια μπάρα δημητριακών, μερικά κριτσίνια, ένα κουλουράκι Θεσσαλονίκης, ένα σταφιδόψωμο ή ένα μικρό τσουρεκάκι: Αυτά αποτελούν, επίσης, καλή λύση, δίνοντάς μας τους απαραίτητους υδατάνθρακες και την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Αλλιώς, μπορούμε να έχουμε προμηθευτεί ένα κομμάτι σπιτική πίτα όπως σπανακόπιτα, αποφεύγοντας τις έτοιμες σφολιάτες από το μπαρ της παραλίας και το λίπος που αυτές περιέχουν.

Σπιτικό σάντουιτς ή τοστ: Μια μπαγκέτα ολικής άλεσης ή μια αραβική πίτα μπορεί να αποτελέσει εξαιρετική επιλογή, αρκεί να περιέχει τα κατάλληλα υλικά. Γαλοπούλα, κοτόπουλο ή τόνος, μαζί με κάποιο τυρί με χαμηλά λιπαρά και διάφορα λαχανικά είναι ένας εύκολος, υγιεινός και θρεπτικός συνδυασμός. Επιπλέον, μια κουταλιά σπιτικής σως, για παράδειγμα με βάση το γιαούρτι και τη μουστάρδα, θα δώσει παραπάνω γεύση. Πρέπει να φροντίσουμε μόνο να έχουμε το συγκεκριμένο σνακ σε σχετικά δροσερό μέρος (π.χ. κάτω από σκια) αν δεν έχουμε ψυγειάκι παραλίας, ώστε να διατηρηθεί με ασφάλεια.

Τέλος, επειδή ο οργανισμός μας χρειάζεται συνεχώς ενυδάτωση, την οποία θα του προσφέρουμε κυρίως μέσω της κατανάλωσης νερού, μπορούμε να προμηθευτούμε το δικό μας θερμός από το σπίτι.

Send this to a friend