Αθήνα

4 oC

αραιές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Ξυλοδαρμός σταθμάρχη: Ταυτοποιήθηκαν οι δράστες – Στη δημοσιότητα τα πρόσωπα τους δίνει η ΕΛ.ΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

ΥΓΕΙΑ

Έξι tips για να χάσετε βάρος μετά την εμμηνόπαυση

Ναι, πρόκειται για ένα φυσιολογικό, αν και όχι ευχάριστο, στάδιο στον κύκλο και στη ζωή μιας γυναίκας. Ο εμμηνορροϊκός κύκλος αρχίζει να διαταράσσεται σιωπηλά από την ηλικία των 45 μέχρι να σταματήσει οριστικά γύρω στα 50 (αν και αυτό δεν είναι οριστικό και απόλυτο και διαφέρει από γυναίκα σε γυναίκα) και μαζί του να πάψει […]

Ναι, πρόκειται για ένα φυσιολογικό, αν και όχι ευχάριστο, στάδιο στον κύκλο και στη ζωή μιας γυναίκας.

Ο εμμηνορροϊκός κύκλος αρχίζει να διαταράσσεται σιωπηλά από την ηλικία των 45 μέχρι να σταματήσει οριστικά γύρω στα 50 (αν και αυτό δεν είναι οριστικό και απόλυτο και διαφέρει από γυναίκα σε γυναίκα) και μαζί του να πάψει και η φυσική αναπαραγωγική ικανότητα.

Η εμμηνόπαυση χαρακτηρίζεται, όπως υποδηλώνει και το όνομά της, από την παύση της εμμήνου ρύσης της γυναίκας.

Οι γυναίκες έχουν πράγματι την τάση να παίρνουν πιο εύκολα κιλά μετά τα 40, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στην πτώση της σωματικής δραστηριότητας και στις ορμονικές αλλαγές από την εμμηνόπαυση.

Η συγκέντρωση του λίπους τείνει να δημιουργείται στην περιοχή της κοιλιάς και αυτό δεν είναι ευχάριστο για καμία γυναίκα.

Τι μπορεί να κάνει λοιπόν μια γυναίκα για χάσει βάρος μετά την εμμηνόπαυση; Οι γιατροί σημειώνουν τα παρακάτω:

1. Προτιμήστε να καταναλώνετε κατάλληλες πηγές πρωτεϊνών μέσα στην εβδομάδα που σας παρέχουν υψηλής διατροφικής αξίας σίδηρο. Αυτές είναι το ψαχνό κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα αβγά (3-5 την εβδομάδα) και τα όσπρια.

2. Επιβάλλεται να πίνετε τουλάχιστον 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα. Αποφύγετε τους χυμούς, τα ροφήματα ή τα αναψυκτικά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

3. Κάντε γυμναστική ενδυνάμωσης με βάρη. Όσο περισσότερους μυς έχετε στο σώμα σας, τόσο πιο γρήγορα ο μεταβολισμός σας λειτουργεί. Και μετά την ηλικία των 35 ετών, αρχίζετε να χάνετε μυϊκή μάζα αν δεν την αντικαθιστάτε ενεργά. Υπάρχουν διάφορες ασκήσεις με βαράκια που μπορείτε να κάνετε για να πετύχετε την ενδυνάμωση.

4. Τα γεύματα καλό είναι να συνοδεύονται πάντα από σαλάτα εποχής, λαχανικά ή φρούτα που είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

5. Τονώστε την ψυχολογία σας. Επειδή κατά την εμμηνόπαυση δεν πλήττεται μόνο το σώμα αλλά και η διάθεσή μας είναι απαραίτητο να μην εγκαταλείψουμε τον εαυτό μας αλλά αντίθετα να τον φροντίζουμε καλύτερα από ποτέ. Κάντε πράγματα που σας ευχαριστούν.

6. Δοκιμάστε την διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης. Ολοι οι fitness experts συμφωνούν πως έχει θεαματικά αποτελέσματα. Βοηθά να κάψετε λίπος, να αυξήσετε το μεταβολισμό σας και να χάσετε κιλά ταυτόχρονα.

Κορονοϊός: Οι νεκροί από την πανδημία ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια παγκοσμίως
Συμπληρώματα διατροφής: Χθες, σήμερα, αύριο
Όταν η εμμηνόπαυση είναι πρό των πυλών…
Κορονοϊός – Μόσιαλος για εμβόλιο και αλλεργίες: Μόνο 21 κρούσματα σε 1.893.360 δόσεις
PDMonitor®: Ένα σύγχρονο εργαλείο παρακολούθησης της νόσου του Πάρκινσον
Moderna: Έφτασαν στην Ελλάδα οι πρώτες 8.000 δόσεις του εμβολίου της