Αθήνα

13 oC

βροχοπτώσεις μέτριας έντασης

Γλυκά των Χριστουγέννων: Ποια είναι τα περισσότερο παχυντικά

Τα γλυκά των Χριστουγέννων είναι «πειρασμός», γιατί όλοι ξέρουμε ότι αν ξεκινήσουμε με το πρώτο, δύσκολα θα μπορέσουμε να σταματήσουμε στο δεύτερο. Ποια είναι, όμως, τα γλυκά των Χριστουγέννων που μας παχαίνουν περισσότερο;

Τα γλυκά των Χριστουγέννων είναι «πειρασμός», γιατί όλοι ξέρουμε ότι αν ξεκινήσουμε με το πρώτο, δύσκολα θα μπορέσουμε να σταματήσουμε στο δεύτερο. Ποια είναι, όμως, τα γλυκά των Χριστουγέννων που μας παχαίνουν περισσότερο;

Kουραμπιέδες

Το παραδοσιακό γλυκό των Χριστουγέννων, ο κουραμπιές, έχει πολλές θερμίδες και αρκετά λιπαρά, ιδίως κορεσμένα. Οι ειδικοί συνιστούν να προτιμάτε τους μικρούς σε μέγεθος κουραμπιέδες, για να μειώνετε τις θερμίδες και τα λίπη που προσλαμβάνετε.

Δίπλες

Οι δίπλες είναι καλύτερη επιλογή σε σχέση με τους κουραμπιέδες, επειδή έχουν λιγότερες θερμίδες και σχεδόν 50% λιγότερα λιπαρά.

Μελομακάρονα

Τα μελομακάρονα περιέχουν λιγότερο βούτυρο, άρα και λιγότερα κορεσμένα λιπαρά. Αν έχουν παρασκευαστεί με ελαιόλαδο είναι ευεργετικά για το καρδιαγγειακό σύστημα.

Μαρόν γλασέ

Τα μαρόν γλασέ (δηλαδή τα κάστανα σε σιρόπι ζάχαρης) δεν περιέχουν λιπαρά (ένα κάστανο έχει λιγότερο από 0,3 γρ. λίπους) και έχουν σημαντικά λιγότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα γλυκά.

Σοκολατάκια

Τα σοκολατάκια είναι πλούσια σε ευεργετικές αντιοξειδωτικές ουσίες αλλά προσοχή στην ποσότητα που θα καταναλώσετε!

Οι βασιλόπιτες

Οι περισσότερες βασιλόπιτες τύπου κέικ γίνονται με πολύ βούτυρο και πολλά αυγά. Ως εκ τούτου, είναι ένα ιδιαίτερα πλούσιο σε θερμίδες γλυκό με πολλά λιπαρά, κυρίως κορεσμένα. Προσπαθήστε να φάτε μόνο ένα κομμάτι.

Πανετόνε, το ιταλικό

Το πανετόνε είναι ένα πλουσιότατο τσουρέκι με γέμιση από σταφίδες, φρούτα και καρύδια, δηλαδή τρόφιμα με σημαντική θρεπτική αξία. Παράλληλα, όμως, περιέχει πολύ βούτυρο και ζάχαρη, που το «φορτώνουν» με θερμίδες και λιπαρά.

πηγή: healthreport.gr

Send this to a friend