Αθήνα

27 oC

αίθριος καιρός

Μύκονος: Διαφήμιση… υπερπαραγωγή έκανε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου με «χρυσά καλαμαράκια»

Στην αντεπίθεση πέρασε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στη Μύκονο μετά τα «χρυσά καλαμαράκια», καθώς προχώρησε σε ένα αισθησιακό προωθητικό βίντεο υψηλών προδιαγραφών που του κόστισε 50.000 ευρώ.

Στην αντεπίθεση πέρασε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου στη Μύκονο μετά τα «χρυσά καλαμαράκια», καθώς προχώρησε σε ένα αισθησιακό προωθητικό βίντεο υψηλών προδιαγραφών που του κόστισε 50.000 ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι Αμερικανός τουρίστας υποστήριξε ότι το εστιατόριο στο Πλατύ Γυαλό, στην Μύκονο τον χρέωσε με 836 ευρώ για 6 μερίδες καλαμαράκια.

Στόχος του βίντεο είναι να καταδειχθεί ότι το εστιατόριο είναι ένα πολυτελές all day restaurant, που απευθύνεται σε υψηλό πελατολόγιο και προσφέρει high end υπηρεσίες και ασυνήθιστες γαστρονομικές εμπειρίες.

Η εντυπωσιακή πρωταγωνίστρια του βίντεο, είναι μια γοργόνα που καταλήγει στην Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τους θησαυρούς της θάλασσας που σερβίρονται στο εστιατόριο.

Η 15 κιλών ουρά της γοργόνας ήρθε από την Αμερική από εξειδικευμένο γραφείο που προμηθεύει όλες τις παραγωγές στο Χόλιγουντ και κόστισε 5.000 ευρώ.

Η πρωταγωνίστρια Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη ”Ουζερί Τσιτσάνης”, έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να ανταποκριθεί στον ρόλο της. Μάλιστα, για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.

Την ίδια στιγμή, μόνο τα κοσμήματα κόστισαν 6.000 ευρώ, ενώ στήθηκαν δύο καμαρίνια στα οποία δούλευαν συνεχώς στυλίστες, μακιγιέρ και ενδυματολόγο, καθώς τα πλάνα ήταν αρκετά. Η μουσική δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του κλιπ και για την επιλογή της έγινε κρούση σε 10 επώνυμους καλλιτέχνες! Το συνολικό κόστος παραγωγής άγγιξε τα 50.000 ευρώ, όπως αναφέρει το mykonoslive.tv.

Δείτε το βίντεο με την προωθητική ενέργεια του ιδιοκτήτη του εστιατορίου με τα "χρυσά καλαμαράκια":

 

Send this to a friend