Αθήνα

25 oC

θύελλα με έντονες βροχοπτώσεις

Αίγλη Ζαφειράκου: Υποψήφια ευρωβουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής

Υποψήφια ευρωβουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής θα είναι Αίγλη Ζαφειράκου στις ευρωεκλογές του Μαΐου.

Υποψήφια ευρωβουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής θα είναι Αίγλη Ζαφειράκου στις ευρωεκλογές του Μαΐου.

Η Αίγλη Ζαφειράκου, μάλιστα, είχε συνάντηση με την Πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά την Παρασκευή το μεσημέρι.

Ποια είναι η Αίγλη Ζαφειράκου

Εμπειρογνώμων Εκπαιδευτικών Στρατηγικών &  Πολιτικών

Γεννήθηκε στην Τρίπολη και μεγάλωσε στην Σπάρτη, όπου τελείωσε το Λύκειο.

Σπούδασε Επιστήμες της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Paris-West Nanterre στην Γαλλία, σε συνέχεια του πτυχίου προσχολικής αγωγής που απέκτησε στην Αθήνα. Στο ίδιο Πανεπιστήμιο απέκτησε και τον διδακτορικό τίτλο με υποτροφία της Γαλλικής κυβέρνησης.

Δίδαξε στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο της Θράκης ως επίκουρη καθηγήτρια, την περίοδο 1995-2001. Ως πανεπιστημιακός αφοσιώθηκε στην υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων όπως το Erasmus στην εκκίνηση εφαρμογής του στην Ελλάδα, το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας», τη σύνδεση σχολείων και μουσείων σε συνεργασία με μεγάλα ευρωπαϊκά και ελληνικά μουσεία. Εκπροσώπησε την Ελλάδα σε ερευνητικά προγράμματα του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με στόχο τη μείωση της σχολικής αποτυχίας. Το 1998 προσκλήθηκε ως ερευνήτρια στο ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας (Department of Education) των Ηνωμένων Πολιτειών με υποτροφία Fulbright.

Από το 2001 μέχρι και σήμερα εργάζεται ως Εμπειρογνώμων Εκπαιδευτικών Στρατηγικών &  Πολιτικών στην Παγκόσμια Τράπεζα και άλλους σημαίνοντες διεθνείς οργανισμούς, όπως η UNESCO και η UNICEF. Στο πλαίσιο αυτό ηγείται προγραμμάτων σχεδιασμού και υλοποίησης μεταρρυθμίσεων με στόχο την καθολική πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες εκπαίδευσης, από την προσχολική, και την βασική μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε περισσότερες από 35 χώρες στην Ε.Ε., Ανατολική Ευρώπη, Κεντρική Ασία, Μέση Ανατολή, Αφρική, Λατινική Αμερική και χώρες του Ειρηνικού Ωκεανού. Πολλά από τα προγράμματα που έχει σχεδιάσει έχουν αναγνωρισθεί από την Παγκόσμια Τράπεζα και την UNICEF ως βέλτιστες πρακτικές.

Διετέλεσε στέλεχος του Global Partnership for Education της Παγκόσμιας Τράπεζας, υπεύθυνη για  το στρατηγικό σχεδιασμό για τη βελτίωση της ποιότητας των σχολικών αποτελεσμάτων σε περισσότερες από 50 χώρες. Με την ιδιότητα αυτή συμμετείχε ενεργά στον καθορισμό και τη παρακολούθηση των στόχων για ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση της ατζέντας των Ηνωμένων Εθνών «Βιώσιμη Ανάπτυξη 2030».

Βιβλία, άρθρα της και blogs έχουν δημοσιευθεί στα αγγλικά, γαλλικά και ελληνικά.

Είναι αφοσιωμένη στη προώθηση ποιοτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης για όλους και την μείωση των ανισοτήτων και της φτώχειας για την υλοποίηση των στόχων του ΟΗΕ «Βιώσιμη Ανάπτυξη 2030» στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Η κρίση στην Ευρώπη και στην Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο για ένα ποιοτικό άλμα. Τον 21ο τον αιώνα των προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής, της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, και των μεγάλων γεωστρατηγικών ανακατατάξεων το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρέπει περισσότερο από ποτέ να προωθήσει στοχευμένες πολιτικές για ανάπτυξη και πρόοδο που θα αφορά όλους και όχι τους λίγους, για δραστική μείωση των ανισοτήτων και της ανεργίας. Σ΄ αυτή την Ευρώπη, της βιώσιμης ανάπτυξης, της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης, η Ελλάδα θα μπορέσει να προτείνει δίκαιες λύσεις για την ευημερία όλων των πολιτών.

Send this to a friend