Αθήνα

 

20 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

 άστρα και τα ζώδια μας φέρνουν εμπόδια 1
Δύο ζώδια θα πρέπει να κρατήσουν το χέρι τους, σήμερα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Σπίρτζης τα “βάζει” ξανά με την Beat: Να μας πει τι φόρο εισοδήματος έχει πληρώσει!

Με νέα ανακοίνωσή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μετά τη συνάντησή του με εκπροσώπους φορέων και επιχειρήσεων με αφορμή το νέο νομοσχέδιο για τις Μεταφορές υποστήριξε ότι παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα που είχε θέσει στην παρουσίαση του νομοσχεδίου.

“Τι φόρο έχει πληρώσει η κάθε εταιρεία στο ελληνικό Δημόσιο; (όχι ασφαλιστικές εισφορές, φόρος είναι η φορολογία εισοδήματος) και και ποια η μετοχική της σύνθεση στις αρχές του τρέχοντος έτους;” αναρωτιέται χαρακτηριστικά στην σχετική ανακοίνωση.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης συναντήθηκε χθες με εκπροσώπους φορέων και επιχειρήσεων στο πλαίσιο της διαβούλευσης και του διαλόγου που αφορά το νέο νομοσχέδιο για τις Μεταφορές. Ειδικότερα στο διάλογο προσήλθαν οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ), του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), του Πανελλήνιου Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ), της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), όπως επίσης, και οι εκπρόσωποι των εταιρειών Beat και Uber. Οι συναντήσεις με όλους τους φορείς έγιναν σε πολύ καλό και δημιουργικό κλίμα. Με την ολοκλήρωση της κατάθεσης όλων των απόψεων μέσα στην εβδομάδα, το νομοσχέδιο θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή.

Σημειώνεται ότι στις συναντήσεις, οι εκπρόσωποι των εταιρειών διαμεσολάβησης, δεν προσήλθαν με φορολογικά στοιχεία, παρόλο που αυτά ζητήθηκαν από τον υπουργό κ. Σπίρτζη.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπογραμμίζει ότι παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα που έθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κατά την επίσημη παρουσίαση του νομοσχεδίου:

· Τι φόρο έχει πληρώσει η κάθε εταιρεία στο ελληνικό Δημόσιο; (όχι ασφαλιστικές εισφορές, φόρος είναι η φορολογία εισοδήματος)
· Και ποια η μετοχική της σύνθεση στις αρχές του τρέχοντος έτους;
· Ας απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα, κι αν επιθυμούν, ας ενημερώνουν τον ελληνικό λαό για τον ΦΠΑ που έχουν καταβάλλει και από ποιες δραστηριότητες προέρχεται, ή όποια άλλα τέλη έχουν πληρώσει».

Beat: Εχουμε πληρώσει 5 εκατ. ευρώ σε φόρους και εισφορές στην Ελλάδα

Σημείωνεται ότι σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα, ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι η Beat δεν φορολογείται στην Ελλάδα και πως στη μετοχική της σύνθεση υπάρχουν offshore. Στην ανακοίνωσή της η Beat αναφέρει μεταξύ άλλων ότι έχει καταβάλει 5 εκατ. ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα.

Η εταρεία απάντησε χθες λέγοντας ότι έχει πληρώσει 5 εκατ. ευρώ σε φόρους και εισφορές στην Ελλάδα:

«Με ιδιαίτερο προβληματισμό παρακολουθήσαμε τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, καθώς και τη δημοσιοποίηση σχολίων και εκτιμήσεων, στο περιθώριο παρουσίασης του Νομοσχεδίου Ρυθμίσεων Θεμάτων Μεταφορών, που αφορά και στη διαμεσολάβηση μεταφορικού έργου.

Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα θέματα, ώστε να μην υπάρχει κανένα σημείο που να μπορεί να τύχει παρερμηνείας ή λανθασμένης εκτίμησης.

Η Beat ανήκει κατά 100% στη γερμανική τεχνολογική εταιρία Intelligent Apps, η οποία αποτελεί και τον μοναδικό μέτοχό της. Οποιαδήποτε άλλη αναφορά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η Beat αποτελεί επιχείρηση η οποία ξεκίνησε από την Ελλάδα, δραστηριοποιείται σε αυτή, διαθέτει σαφή νομική υπόσταση και πληροί απαρέγκλιτα όλες τις προϋποθέσεις και τις υποχρεώσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Η Beat όχι απλώς φορολογείται, ως οφείλει, αλλά έχει καταβάλει ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Στην Ελλάδα. Αυτό είναι μετρημένο και αδιαμφισβήτητο. Έχει ελληνικό ΑΦΜ, υπάγεται στη ΦΑΕ Αθηνών, καταβάλει όλους τους νόμιμους φόρους και εισφορές, σεβόμενη πλήρως την ελληνική φορολογική και εργασιακή νομοθεσία.

Πριν από την εξαγορά, το 50% των μετοχών της ανήκε στους εργαζόμενους, που την εμπνεύστηκαν, τη δημιούργησαν και την ανέπτυξαν, στους ανθρώπους που πίστεψαν στην ιδέα και την προοπτική της. Το υπόλοιπο 50% ανήκε σε έλληνες και ξένους επενδυτές, κατά την απολύτως συνήθη και διεθνή πρακτική των εταιρειών start up που προσελκύουν μικρά κεφάλαια από πολλούς επενδυτές για να κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Σε μια εποχή που όλες οι εταιρείες αποσύρονταν από την Ελλάδα η ΒΕΑΤ επέλεξε, όχι μόνο να μείνει στην Ελλάδα, αλλά και να συνεχίσει να αναπτύσσεται προσελκύοντας επενδύσεις.

Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, όλοι οι μέτοχοι είναι υπόχρεοι φορολογίας εισοδήματος στην Ελλάδα, όπως προβλέπει η φορολογική νομοθεσία του κράτους.

Επιπρόσθετα, η Beat έχει φέρει στην Ελλάδα επενδύσεις 8 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων 3 εκατομμύρια κατά την τρέχουσα χρονιά.

Έχει ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα -20 εκατομμυρίων ευρώ- που αφορά την έρευνα και την καινοτομία για τα επόμενα 2 χρόνια, εάν φυσικά το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο της το επιτρέψει.

Η Beat δεν είναι εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου. Δεν διαθέτει ούτε ταξί ούτε mini buses ούτε πούλμαν. Απλώς διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πελάτη. Διευκολύνει δηλαδή και την ποιότητα της εργασίας των οδηγών, αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Η Beat συνεργάζεται κατ΄αποκλειστικότητα με επαγγελματίες αυτοκινητιστές Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσεως (ΕΔΧ), με σεβασμό στην κείμενη νομοθεσία και με ξεκάθαρους όρους και κανόνες, που προάγουν τον επαγγελματισμό και την πελατοκεντρική προσέγγιση.

Η Beat δεν εισπράττει το κόμιστρο, αλλά ο ίδιος ο οδηγός. Τα χρήματα μένουν στην ελληνική οικονομία.

Η Beat δεν παρεμβαίνει στο κόμιστρο, αυτό ορίζεται και ελέγχεται από το κράτος.

Η εταιρία μας συμβάλλει έμπρακτα στην οικονομική και τεχνολογική ανάπτυξη της Ελλάδας, καθώς απασχολεί 100 εργαζόμενους στην Αθήνα, εκ των οποίων 60 μηχανικούς πληροφορικής, προσφέροντας απολαβές και εργασιακό περιβάλλον υψηλής ποιότητας.

Εκτιμούμε ότι δεν έχει υπάρξει πλήρης και αντικειμενική πληροφόρηση των αρμοδίων. Γι αυτό και πιστεύουμε ότι στην αποψινή συνάντηση, που έχει προγραμματισθεί στο Yπουργείο, θα μπορέσει να αποκατασταθεί η αλήθεια.

Η Beat στηρίζει την προσπάθεια ρύθμισης και εκσυγχρονισμού της αγοράς, την οποία ορθώς επιχειρεί το Υπουργείο. Το έχουμε κάνει ενεργά εξάλλου και σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο εξωτερικό, όπου συμβάλλαμε στη διαμόρφωση συνθηκών υγιούς και λειτουργικού ανταγωνισμού προς όφελος των τοπικών κοινωνιών, των ανθρώπων που παρέχουν το μεταφορικό έργο, αλλά βεβαίως και των εκατομμυρίων χρηστών.

Δεν είμαστε απλώς έτοιμοι να συμβάλουμε στη δημόσια διαβούλευση, αλλά έχουμε και συγκεκριμένες προτάσεις ουσιαστικού εκσυγχρονισμού και βέλτιστων πρακτικών, ώστε το νέο πλαίσιο να είναι λειτουργικό, αλλά και βιώσιμο. Χωρίς αχρείαστη γραφειοκρατία που προκαλεί ασφυξία σε κάθε προσπάθεια καινοτομίας. Χωρίς να πλήττονται οι χιλιάδες επαγγελματίες που συνεργάζονται. Χωρίς να επηρεάζει την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών, για τις οποίες η Βeat αγαπήθηκε από το επιβατικό κοινό».

 

Ροή Ειδήσεων

adonis georgiadis

26/04/2024 | 10:24

Άδωνις Γεωργιάδης για επίθεση Φλώρου: «Τη μάνα δε την βρίζουμε – Ο Βελόπουλος να διαγράψει τον Γραμμένο»

26/04/2024 | 10:11

Γιώργος Αγγελόπουλος: Προσευχόμασταν για τη σωτηρία της ψυχής της μητέρας μου

26/04/2024 | 10:08

Γιάννης Καλλιάνος: «Θα γίνω ο εφιάλτης τους – Τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο»
mathitries 2222

26/04/2024 | 09:59

Ημαθία: Μαθήτριες έπεσαν θύματα σεξουαλικής επίθεσης από ιδιοκτήτη στάβλου ενώ έκαναν ιππασία στη σχολική εκδρομή

26/04/2024 | 09:35

Η Ελεονώρα Μελέτη στην αντεπίθεση για τον πόλεμο που δέχεται στα social media: «Μπορώ να τους βοηθήσω, έχω αρχείο»

26/04/2024 | 09:17

Τραγωδία στη Νέα Ιωνία: Αυτοκτονία στον σταθμό του ΗΣΑΠ – Άνδρας πήδηξε στις γραμμές του τρένου και σκοτώθηκε – Tο άψυχο σώμα του άνδρα είναι διαμελισμένο
screenshot 4

26/04/2024 | 09:04

«Έσπασε» η Ελεονώρα Μελέτη στην έκπληξη του συζύγου της: «Φέρτε κανένα χαρτομάντηλο, δεν είναι ντροπή»

26/04/2024 | 08:49

Ο Δημήτρης Παπανώτας απαντά στον Στέφανο Κασσελάκη: «Είναι αστείο να το λες αυτό με 8 μήνες θητεία στην πολιτική»

26/04/2024 | 08:21

Στέφανος Κασσελάκης: Είμαι θρήσκος, δεν είναι κακό να πιστεύει κανείς στα θαύματα
zodia

26/04/2024 | 08:03

Ζώδια: Προβλέψεις για σήμερα, Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

26/04/2024 | 07:59

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 26 Απριλίου

26/04/2024 | 07:57

Ελευσίνα: Ένας νεκρός και ένας σοβαρά τραυματίας στο τροχαίο που έγινε τα ξημερώματα
syriza ke 1 1 2

25/04/2024 | 23:18

ΣΥΡΙΖΑ για συνέντευξη Μητσοτάκη: Επέδειξε τη γνωστή αλαζονεία του 41%

25/04/2024 | 23:10

Aνδρέας Μικρούτσικος για Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Είπα τη γνώμη μου και απειλήθηκα με μήνυση

25/04/2024 | 22:44

Λιμάνι Πειραιά: Διάσωση 71χρονης που έπεσε στη θάλασσα για να πιάσει τη βαλίτσα της
kasselakis 080424
Στέφανος Κασσελάκης: Η πολιτεία να στηρίξει τον Σαϊμίρ και τον γιο του
kalpi ekloges2023 300523
Δημοσκόπηση Opinion Poll: Κυριαρχία ΝΔ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Tι πιστεύουν οι πολίτες για Δούκα, Αγγελούδη
floros5 250424
Ελεύθερος ο Κωνσταντίνος Φλώρος για το επεισόδιο στη Βουλή – Δεν θα μπορεί να πλησιάσει τον Βασίλη Γραμμένο στα 50 μέτρα
floros4 240424
Κωνσταντίνος Φλώρος: Στην ανακρίτρια για τη γροθιά στον βουλευτή της Ελληνικής Λύσης – «Ένα αγκάλιασμα έγινε», λέει ο πατέρας του
kasselakis synedrio 230224
Κασσελάκης από το νοσοκομείο της Κω: Χρειάζεται ριζική επανεκκίνηση του ΕΣΥ
screenshot 5
Ευρωεκλογές 2024 – Θοδωρής Ζαγοράκης: Δεν πρόδωσα κανέναν που πήγα στο ΠΑΣΟΚ