• Τρίτη, 19 Νοεμβρίου
  • 05:43

Μακαρόνια κι αδυνάτισμα πλέον πάνε μαζί - Το μυστικό για να «παίρνετε» λιγότερες θερμίδες

Όλοι θέλουν να ζουν σε έναν κόσμο, όπου θα μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν αλλά να μην παίρνουν γραμμάριο.

Όλοι θέλουν να ζουν σε έναν κόσμο, όπου θα μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν αλλά να μην παίρνουν γραμμάριο.

Μία από τις τροφές που δύσκολα λες όχι, είναι τα μακαρόνια. Όμως, πρόκειται και για μία από τις τροφές που περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες και γενικότερα παχαίνουν.

Σας έχουμε καλά νέα, καθώς υπάρχει τρόπος για όσους αγαπούν τα μακαρόνια, να τα τρώνε χωρίς τύψεις.
Το πρώτο «μυστικό» είναι να επιλέγετε μακαρόνια ολικής άλεσης, καθώς περιέχουν πολλές περισσότερες ίνες από τα κλασσικά άσπρα μακαρόνια. Τρώγοντας την ίδια ποσότητα, χορταίνουν για το ίδιο ή και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες.

Το δεύτερο «μυστικό» είναι να μην τα βράζετε πολύ. Τα μακαρόνια έχουν μέτριο γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι η συγκέντρωση σακχάρου στο αίμα, μετά την κατανάλωση μακαρονιών, δεν είναι μεγάλη. Το αποτέλεσμα είναι ο οργανισμός να έχει έντονο το αίσθημα πείνας πολύ νωρίτερα από το φυσιολογικό. Αν βράζετε τα μακαρόνια λιγότερο, ο γλυκαιμικός δείκτης θα είναι πιο χαμηλός. Συγκεκριμένα, με 5 λεπτά βράσιμο, ο δείκτης φτάνει το 38, ενώ με 20 λεπτά βράσιμο το 64. Το βράσιμο για λιγότερη ώρα, εγγυάται λιγότερη πείνα και αδυνάτισμα.

Το τελευταίο «μυστικό», είναι με τι επιλέγετε να φάτε τα μακαρόνια. Η καλύτερη επιλογή είναι η κόκκινη σάλτσα ή το σκέτο τυρί.
Πολλές φορές, το συστατικό που παχαίνει είναι η σάλτσα που επιλέγει κανείς και όχι τα μακαρόνια. Αποφύγετε την κρέμα γάλακτος, το μπέικον και οποιοδήποτε άλλο λιπαρό συστατικό επιλέγετε συνήθως. Η λιγότερο παχυντική επιλογή είναι η κόκκινη σάλτσα ή το τυρί, καθώς περιέχουν λιγότερες θερμίδες, αλλά είναι εξίσου γευστικά.

Send this to a friend